Gelin Bir Çay İçelim Efendim..

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar sizce modern hayat mı yoksa eski hayat mı daha güzel? Siz hangisinde mutlu oldunuz/olursunuz? Eski hayat derken köy hayatı demek istiyorum. Araştırmalara göre şu anda insanların yaşam kalitesi fazla fakat mutlu değiller. Sizce neden böyle?

Lenovo A7010a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bilgisayar olmadan 1 saniye geçirmeyi kıyamet gibi gören biri olarak modern hayatı tercih ediyorum :D İnsanların neden şimdi mutlu olmadıkları hakkında bir fikrim yok.
 

DIO

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En iyi cevaplar
0
Neden böyle kardeşim? Küçük çocukları gözlemlersen küçük yaşlarına rağmen onlarda böyleler. Peki niye böyle? Her istediğine kolayca erişip bol çeşitlilik içindesin. Yani bolluk içinde egona pof pof yapıyorsun. Sonuç olarak gördüğün şeylerden sıkılıyorsun, mutlu olamıyorsun. Eğer köy hayatını tercih edersen mutlu olabilirsin. Çünkü her istediğine hemen ulaşamıyorsun ve eğer bir şeye sahip olmak istiyorsan onun için emek vererek elde ediyorsun. Doğayla iç içesin. Yaşamla iç içesin. Hayatın tadını alıyorsun. Boş oturup monoton hayat yaşarsanız tabi ki de mutlu olamazsınız. Devamlı hareket halinde olun bak nasılda bir şeylerden tat almaya başlarsınız.
4 duvar arasında beton ormanından nasıl zevk alacaksın? Hadi zevk alsan aldığın zevk geçici bir zevk olur. Doğa yürüyüşleri bunu daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir belki.
 

FFHD

orda her kiminleysen, belki sevgilinleysen...
En iyi cevaplar
21
Bana göre, modern hayat bir tık önde. Çünkü, istediğiniz şeye kısa bir süre içinde erişebiliyorsunuz. Bu yüzden modern hayatta daha mutlu olurdum. Eski dönemlerde yaşamış insanlar bu çağa ayak uyduramıyor. Komşuluk istiyorlar ama teknoloji çağındayız ve herkesin işi gücü var. "Eskiden böylemiydi....", "Bizim zamanımızda..." ile başlayan cümleler çok sıkıyor beni. Eskiden, yaşam şartları daha zormuş. Şimdi ise çok rahat. Onlara da hak vermek lazım. Nice zorluklardan gelip bu denli rahat bir hayata alışmak zor onlar için.
 

Walden

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Bana göre, modern hayat bir tık önde. Çünkü, istediğiniz şeye kısa bir süre içinde erişebiliyorsunuz. Bu yüzden modern hayatta daha mutlu olurdum. Eski dönemlerde yaşamış insanlar bu çağa ayak uyduramıyor. Komşuluk istiyorlar ama teknoloji çağındayız ve herkesin işi gücü var. "Eskiden böylemiydi....", "Bizim zamanımızda..." ile başlayan cümleler çok sıkıyor beni. Eskiden, yaşam şartları daha zormuş. Şimdi ise çok rahat. Onlara da hak vermek lazım. Nice zorluklardan gelip bu denli rahat bir hayata alışmak zor onlar için.
Eski ve zor zamanları görmeyenlerin kurduğu klasik cümleler...
 

ByZiya

Hıh ! Binana.
En iyi cevaplar
0
Eski ve zor zamanları görmeyenlerin kurduğu klasik cümleler...
Bu o kişinin zevki. Bence de modern hayat daha güzel, istediğin her şeye kısa bir sürede sahip olabiliyorsun. Sen şimdi gidip uçsuz bucaksız bir köyde domates ekip aylarca bekleyip yemeyi mi tercih edersin yoksa villana hizmetçileri alıp onlara ektirip maaşını verip, aylarca bekleyip domatesimi istersin. Tabii ki 2.yi seçersin. Kendini neden boş yere yorarsın ki?
 

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
şu an her olanak olduğu için insanlar mutsuz. Eskiden bir işi kendimiz yapardık ve yapınca mutlu olurduk fakat şimdi her şey hazır.

Lenovo A7010a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

admiraldus

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Telefon, tablet vesaire olmasın. Ama bilgisayarım gerçekten çok önemli. Şu an, beni ben yapan ve kendimi geliştirmemi sağlayan bu alet. Profesörleri dinleyip, başımızı kitaptan çıkarmayan robot zombiler olmaktansa, sanalı ve bu forumu tercih ederim.

Herkes farkında, öğretmenler bile farkında...
 

Walden

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Bu o kişinin zevki. Bence de modern hayat daha güzel, istediğin her şeye kısa bir sürede sahip olabiliyorsun. Sen şimdi gidip uçsuz bucaksız bir köyde domates ekip aylarca bekleyip yemeyi mi tercih edersin yoksa villana hizmetçileri alıp onlara ektirip maaşını verip, aylarca bekleyip domatesimi istersin. Tabii ki 2.yi seçersin. Kendini neden boş yere yorarsın ki?
Hay senin ben düşüncene :D
böyle kişiler tembel kişiler, senin bu dediğin genelde türk dizilerinde olur
türk dizileri izleyenlere hep zenginlikler gösterir, fakirlik gösteren diziler yok şu zamanlarda...
kemal sunal filmleri gösteriyor zor zamanları mesela, izleyebilirsin.

ben birinciyi seçerim; kendim ekerim, kendim biçerim, kendim toplarım ve sonunda mideme yollarım veya satarım...
ormanları seven biriyim, dağlıkta severim
çok dağ çıktım, çok orman gezdim (bazen korksamda ormanda evet yaptım bunları)

sana da tavsiye ederim orman yürüyüşünü, eline bir odun almayı unutma ne olur ne olmaz... iti var, kopuğu var :D
 

ByZiya

Hıh ! Binana.
En iyi cevaplar
0
Hay senin ben düşüncene :D
böyle kişiler tembel kişiler, senin bu dediğin genelde türk dizilerinde olur
türk dizileri izleyenlere hep zenginlikler gösterir, fakirlik gösteren diziler yok şu zamanlarda...
kemal sunal filmleri gösteriyor zor zamanları mesela, izleyebilirsin.

ben birinciyi seçerim; kendim ekerim, kendim biçerim, kendim toplarım ve sonunda mideme yollarım veya satarım...
ormanları seven biriyim, dağlıkta severim
çok dağ çıktım, çok orman gezdim (bazen korksamda ormanda evet yaptım bunları)

sana da tavsiye ederim orman yürüyüşünü, eline bir odun almayı unutma ne olur ne olmaz... iti var, kopuğu var :D
Hayatımı değiştirdin. Canım daha modern bir hayat istedi. sdlkfsdf
Şaka maka dağ da gezmişliğim çok var fakat Modern hayat daha güzel. Bir bak Modern'in baş harfini bile büyük yazıyorum. O kadar seviyorum Modern hayatı. :D :D
 

Walden

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Hayatımı değiştirdin. Canım daha modern bir hayat istedi. sdlkfsdf
Şaka maka dağ da gezmişliğim çok var fakat Modern hayat daha güzel. Bir bak Modern'in baş harfini bile büyük yazıyorum. O kadar seviyorum Modern hayatı. :D :D
bu da senin düşüncen
gibi şarkılar dinlemeni tavsiye ederim, ormanlarda yürürken böyle şeyler dinle hayatın gerçeklerini diblerine kadar yaşa
 

PlatinumTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Herkes yaşadığı çağı sever çünkü yaşadığı çağdan daha iyisi henüz yoktur geleceği görememektedir. Zaten hep en iyisini istemek insanın doğasında olan bir şeydir. Yani adam iş makinelerini icat etmiş kürekle 3 ayda bir yeri kazmayı mı yoksa kepçeyle 4 saatte kazmayı mı tercih edersin ? Bu gerçeği bilmek o eski çağın hamallığını çekeceğini düşünmek bile insanı caydırıcı nitelikte. Örnekler arttırılabilir.
*Kendimizi kandırmayalım, biraz rasyonel olalım.
 

ExS

“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya?
En iyi cevaplar
0
Herkes yaşadığı çağı sever çünkü yaşadığı çağdan daha iyisi henüz yoktur geleceği görememektedir. Zaten hep en iyisini istemek insanın doğasında olan bir şeydir. Yani adam iş makinelerini icat etmiş kürekle 3 ayda bir yeri kazmayı mı yoksa kepçeyle 4 saatte kazmayı mı tercih edersin ? Bu gerçeği bilmek o eski çağın hamallığını çekeceğini düşünmek bile insanı caydırıcı nitelikte. Örnekler arttırılabilir.
*Kendimizi kandırmayalım, biraz rasyonel olalım.
Haklısın, 10 sene önceki teknoloji ile şimdiki bir değil.
 

PlatinumTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Haklısın, 10 sene önceki teknoloji ile şimdiki bir değil.
Evet, ama bir noktada durmamız gerekiyor konu biraz sapacak ama şimdi japonya vs Endüstri 5.0'a geçiyor bunun 6.0 7.0'ı olacak. Endüstri 9.0 da mesela ben insanların hayattaki görevini çok merak ediyorum. Türkiye şu an 13 milyon işsizliğe sahip ve Endüstri 4.0 ı yeni yeni araştırıp uyguluyoruz endüstri 5.0 ya da 6.0 da bu rakam 30 milyonu 40 milyonu bile bulabilir. Her şeyi %100 olarak robotlar otomasyonlar yapacak peki insanlar ne yapacak bunu merak ediyorum dolayısıyla konunun özüne bakacak olursak işte o günü eğer görebilirsek bu günleri özleyebiliriz.
 
  • Beğen
Reactions: ExS
Üst