Giflerim ! | Red_ | Güncellenecek !

Red_

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Merhaba forum.Son zamanlarda Photoshop ve Cinema4D dışındaki tüm çalışmalarımla karşınıza çıkıyorum.Biliyorum fakat dediğim gibi şu anda Cinema4D ve Photoshop yok.Ancak tutorial izleye izleye hasretimi giderebiliyorum.Neyse işte giflerim,
Acaip Şeycik .-. (Bunun ne olduğunu bilmiyorum .-. Ama hoş oldu ya.)

Party Hard !

 
Üst