Yıl 11 Temmuz 1991.Bir yaz günü bir kadın anlatıyor;
Kocamla bahçeye çıkmıştık gökyüzünu seyrediyorduk.Gece idi.hiçbir bulut yoktu.Elimizde bir çay vardı sonra birden karnım guruldamaya başladı kocama sordum sende de oldu mu diye o da bana bende tam bunu diyecektim dedi.Sonra elimizdeki fincan ve evimiz sallandı.Yukarıya baktım.Dev bir cisim üstümüzde uçuyor.Hiç ışık yok ses yok.Bir halı saha boyutunda.Bumerang şeklinde.Kubbesi vardı.Sonra kocam ben gidiyorum dedi.Ben de ben biraz daha kalacağım dedim.2-3dakika geçti kocam yanıma geldi.Ve işte burdasın dedi.Ben burdaydım dedim.Sonra bana az once ormana doğru gidiyorsun dedi 45 dakikadır yokdun dedi.Ben ise şaşırdım.Bu nasıl olabilirdi.Zaman kavramını unutmuştum bu tıpkı bana küçüklüğümdeki bir olayı anımsattı.Ekim 1960 küçük bir çocuktum yanımda arkadaşlarımla ormanda saklambaç oynuyordum.Sayan bendim ve arkama döndüğümde arkadaşlarım yoktu yanımda bir ışık belirdi ve beni takip etti.Evime gittiğimde ailem ağlıyordu.Arkadaşlarım saatlar önce eve dönmüştü.Bu olayı bir bilim adamı açıklıyor.Bu tipik bir alıkonma olayıdır.Alıkonanların iskeletlerinde izler olur morluk gibi.Doktora gittim iskeletımde bir morluk vardı.Kesinlikle hiçbir şey kullanmadım.Doktor herhangi bir şey söylemedi.Yine bir gün çocuklarımı yatırıyordum.Sonra aradan bir ses geldi.Kapıyı aralaklayınca tuhaf bir şey gördüm 90 cm boyundaydı ve bana bakıyordu.Çok tuhaftı yok oluyordu sonra bir kaç cm öne ışınlanıyordu.Sonra kızımın odasına girdi.Korktum odaya bakınca hiçbir şey yoktu.Psikolojik destek almalıydım.
Bilim adamları halen açıklayamadı ama kanıt arıyorlar.Küçük kızımın odasına girdim.Bir şey çiziyordu.Ne çiziyorsun dedim küçük bir hayalet dedi.(kadinın gordügü yaratığı yani uzaylıyı çizmişti)Bana dediki bu bir doktor.Bazen yanıma geliyor ama bana bir şey yapmıyor.Ondan korkuyorum dedi.Ben bu gördüklerimi bir yerde duysam yalan diye geçerim.Ama bunlar benim başıma geldi.Bu gemiyi o gun yaklasık 17 kişi görmüş ve rapor vermiş.Ben Tanrı`ya inanırım bu görüntüleri görunce acaba evrende yanlızmıyız diyorum.Bilim adamları açıklıyor;
Uzaylılara dair filmler görüntüler bizim algılarımızdan ortaya çıkıyor.Bunlara ilgili sadece bir kaç olgu var.2 gözleri 2 bacakları 2 kolları var.Uzaylıların yaşamı bize benziyor ama hareket ediyorlar düşünüyorlar.Kızım bana doktordan bahsedince bu beni eldorda olanlara geri gtöürdü.Bu ani gelışen olaylar yapbozun bir parçasıydı.Çok büyük bir gemidr alıkoyduğumu anımsadım.Kısa bir ışık vardi ben çelik bir kasada duruyordu.Birden bir deri bir kemik biri bana dokunmaya basladi.Badem gozleri vardı.Burnu yokdu dev bir kafası zayıf bir vucudu vardı.Benim zihnimde böyle bir şey yankılandı ben doktorum.Tipik bir alıkoyma olaylarında turlü turlü islemler yapılır.Normalde sperm alınır yumurtaya injekte edilir.Bu olay olmadan hatırlamıyordum.Kadınları topluyorlar ve fetüsleri hazırlıyorlar.İnsan uzaylı canlı yaratmaya çalışıyorlar.Hep kadınsı sorunlarımız olmuştu anneminde öyle yani hep ansızın hamile kalırdık ve hep düşük yapardık.İddia ediyorumki bu nesilden nedile geçen bir şey.Bu kadar arkadaşlar.Kadın anlatmış bize de yayınlamak düşer.Türkçem bozuk olabilir.Hem dinleyip hem yazıyorum.Devamı da var...
Kocamla bahçeye çıkmıştık gökyüzünu seyrediyorduk.Gece idi.hiçbir bulut yoktu.Elimizde bir çay vardı sonra birden karnım guruldamaya başladı kocama sordum sende de oldu mu diye o da bana bende tam bunu diyecektim dedi.Sonra elimizdeki fincan ve evimiz sallandı.Yukarıya baktım.Dev bir cisim üstümüzde uçuyor.Hiç ışık yok ses yok.Bir halı saha boyutunda.Bumerang şeklinde.Kubbesi vardı.Sonra kocam ben gidiyorum dedi.Ben de ben biraz daha kalacağım dedim.2-3dakika geçti kocam yanıma geldi.Ve işte burdasın dedi.Ben burdaydım dedim.Sonra bana az once ormana doğru gidiyorsun dedi 45 dakikadır yokdun dedi.Ben ise şaşırdım.Bu nasıl olabilirdi.Zaman kavramını unutmuştum bu tıpkı bana küçüklüğümdeki bir olayı anımsattı.Ekim 1960 küçük bir çocuktum yanımda arkadaşlarımla ormanda saklambaç oynuyordum.Sayan bendim ve arkama döndüğümde arkadaşlarım yoktu yanımda bir ışık belirdi ve beni takip etti.Evime gittiğimde ailem ağlıyordu.Arkadaşlarım saatlar önce eve dönmüştü.Bu olayı bir bilim adamı açıklıyor.Bu tipik bir alıkonma olayıdır.Alıkonanların iskeletlerinde izler olur morluk gibi.Doktora gittim iskeletımde bir morluk vardı.Kesinlikle hiçbir şey kullanmadım.Doktor herhangi bir şey söylemedi.Yine bir gün çocuklarımı yatırıyordum.Sonra aradan bir ses geldi.Kapıyı aralaklayınca tuhaf bir şey gördüm 90 cm boyundaydı ve bana bakıyordu.Çok tuhaftı yok oluyordu sonra bir kaç cm öne ışınlanıyordu.Sonra kızımın odasına girdi.Korktum odaya bakınca hiçbir şey yoktu.Psikolojik destek almalıydım.
Bilim adamları halen açıklayamadı ama kanıt arıyorlar.Küçük kızımın odasına girdim.Bir şey çiziyordu.Ne çiziyorsun dedim küçük bir hayalet dedi.(kadinın gordügü yaratığı yani uzaylıyı çizmişti)Bana dediki bu bir doktor.Bazen yanıma geliyor ama bana bir şey yapmıyor.Ondan korkuyorum dedi.Ben bu gördüklerimi bir yerde duysam yalan diye geçerim.Ama bunlar benim başıma geldi.Bu gemiyi o gun yaklasık 17 kişi görmüş ve rapor vermiş.Ben Tanrı`ya inanırım bu görüntüleri görunce acaba evrende yanlızmıyız diyorum.Bilim adamları açıklıyor;
Uzaylılara dair filmler görüntüler bizim algılarımızdan ortaya çıkıyor.Bunlara ilgili sadece bir kaç olgu var.2 gözleri 2 bacakları 2 kolları var.Uzaylıların yaşamı bize benziyor ama hareket ediyorlar düşünüyorlar.Kızım bana doktordan bahsedince bu beni eldorda olanlara geri gtöürdü.Bu ani gelışen olaylar yapbozun bir parçasıydı.Çok büyük bir gemidr alıkoyduğumu anımsadım.Kısa bir ışık vardi ben çelik bir kasada duruyordu.Birden bir deri bir kemik biri bana dokunmaya basladi.Badem gozleri vardı.Burnu yokdu dev bir kafası zayıf bir vucudu vardı.Benim zihnimde böyle bir şey yankılandı ben doktorum.Tipik bir alıkoyma olaylarında turlü turlü islemler yapılır.Normalde sperm alınır yumurtaya injekte edilir.Bu olay olmadan hatırlamıyordum.Kadınları topluyorlar ve fetüsleri hazırlıyorlar.İnsan uzaylı canlı yaratmaya çalışıyorlar.Hep kadınsı sorunlarımız olmuştu anneminde öyle yani hep ansızın hamile kalırdık ve hep düşük yapardık.İddia ediyorumki bu nesilden nedile geçen bir şey.Bu kadar arkadaşlar.Kadın anlatmış bize de yayınlamak düşer.Türkçem bozuk olabilir.Hem dinleyip hem yazıyorum.Devamı da var...