Gördüğüm Garip Rüya

Swuupie

son cosas de la vida
Emekli
En iyi cevaplar
0
Selamlar!
Bugün sizlere gördüğüm acayip bir rüyayı anlatacağım. Umarım okurken keyif alırsınız. :kaş:


Rüyanın başında bir uçakta gidiyordum. Nere gittiğimi bilmiyordum ama. Sanırım business uçuş falandı çünkü otel odası gibi bir şeydi oturduğum yer. Tam yemek geldi ohh karnımı doyuracağım derken uçakta arıza oldu. :ciddi: Ardından uçak düşmeye başladı. Aynı the forest adlı oyundaki gibi bir adaya düştük. Benle birlikte bir kaç kişi daha yaşıyordu. Ardından adada yaşamaya başladık ve adaya bir zaman sonra yine uçak düştü. Tam yemek kaynaklarımız tükendi derken düşen uçaktaki yemekleri aldık. Bu yemekler bizi çok uzun süre götürmedi diye hatırlıyorum. En sonunda bir deprem oldu ve tadaa uyandım. Vuhuu!

Evet arkadaşlar rüyam bu kadardı. :pof:


Sizinde böyle baya saçma rüyalarınız varsa anlatmaktan çekinmeyin. :D
 

FatihDGTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Aslında bayağı bir aksiyon yaşamışsın.Olur ya filmlerde
uçak kazası sonucu ile bir ıssız adaya düşülür.Seninki de
bir kurgu gibi rüya olmuş.
 

_Spiderus_

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Rüyalarımda genelde fantastik şeyler oluyor lotr gibi mesela,tabii hiç birini hatırlamıyorum,hatırladığımda ise not alıyorum ilerde iş görür falan .d
 

FatihDGTR

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Stranger Things izlemiştim ve birazda the forest oynamıştım.
O zaman bu rüyanın hammaddesini öğrendik diyelim.Tüm rüyalar
yaptığın son aktivitelerinden çıkacak diye bir şey yok ama bir kere annemle
televizyon izlerken savaşlı bir film açık kalmış , uyuya kaldı ve rüyasında
filme benzer şeyler görmüş ve korktu.
 

byElysion

fara á brott með víkingum, standa upp í stafni
Emekli
En iyi cevaplar
59
Gerçekten garip bir rüya olmuş. :D

İlk aklıma The Lost geldi daha sonra The Forest geldi, değişik bir kafa.
 
Üst