arkadaşlar bi arkadaş var benim serverımda çok oyun oynadık.daha sonra o beni serverına davet etti ip verdi girdim ev yapıyodum (creative) daha sonra komut bloğu aldım daha sonra banladı beni.komut bloğu aldığımda hilesi sandı galiba daha sonra anlattım anlamadı.onun adıyla girip patlatacaktım serveri ben girdim o girdi ben girdim o girdi en sonunda serverı kapattı hamachi ağımdan da ayrıldı 25.117.240.63 ip si ama hamachi ağı bağlı olmayınca giremiyorum.hamachi ağı dolu. yusufcraft şifre:123
boşalırsa anında girecem de pek sanmıyorum.hamachi ile bbağlanmadan servera girmenin veya serverı çökertmenin bi yolu var mı?
ÖNERİLERİNİZ NELERDİR?
boşalırsa anında girecem de pek sanmıyorum.hamachi ile bbağlanmadan servera girmenin veya serverı çökertmenin bi yolu var mı?
ÖNERİLERİNİZ NELERDİR?