Hangi minecraft versiyonunu tercih edersiniz?

Hangi minecraft versiyonunu tercih edersiniz?

  • 1.10

    Kullanılan: 8 20.5%
  • 1.9

    Kullanılan: 2 5.1%
  • 1.8

    Kullanılan: 15 38.5%
  • 1.7

    Kullanılan: 4 10.3%
  • 1.6

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 1.5

    Kullanılan: 4 10.3%
  • 1.4 ve öncesi

    Kullanılan: 3 7.7%
  • Huzuni

    Kullanılan: 3 7.7%

  • Kullanılan toplam oy
    39

bikkik

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Harita fln yapmak için 1.8 ve üstü derim. Ancak mc nin tadına varacaksak 1.5.2 vazgeçilmezim :pala:
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben beta 1.7.3 'ü hepsine tercih ederdim. İlk oynadığım sürüm oydu. Normal dünyayı açar balkabağı bloklarıyla 100 blok yüksekliğinde gökdelen yapardım. Etrafını meşale ile kaplardım. Millete gösterirdim onlar da imrenirdi. İçini de hiç dekore etmezdim. Sadece odalar falan eklerdim. Benim hayatım onlarla geçti zaten. Tabi o zamanlar premium'un ne olduğunu bile bilmiyoruz. Steve'i oyunda tek görünüş sanıyoruz. Youtube'da değişik görüntüler görünce şaşırıyoruz falan. Sonra 1.2.5 geldi. Görünümler falan değişti sevmedim onu. 1.3'ü çok sevmiştim. Creative envanteri daha anlaşılır hale geldi ama ben hala görünümleri sevmiyordum. Sonra 1.4 geldi. Komut blokları falan. Çok sevdim. Aynı zamanda 1.4.7 de benim en sevdiğim ikinci sürümdür. Çünkü 200 mod yükleyip de bitirebildiğim tek sürüm odur. (Oyunda copper yanlış gözüküyor diye çökünce save dosyası gitti. Ona ağlamıştım. Cidden odama girip ağlamıştım.) Ah ah. Ne yaptılar bu oyuna :(
 

HUNTERMAN

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Ben beta 1.7.3 'ü hepsine tercih ederdim. İlk oynadığım sürüm oydu. Normal dünyayı açar balkabağı bloklarıyla 100 blok yüksekliğinde gökdelen yapardım. Etrafını meşale ile kaplardım. Millete gösterirdim onlar da imrenirdi. İçini de hiç dekore etmezdim. Sadece odalar falan eklerdim. Benim hayatım onlarla geçti zaten. Tabi o zamanlar premium'un ne olduğunu bile bilmiyoruz. Steve'i oyunda tek görünüş sanıyoruz. Youtube'da değişik görüntüler görünce şaşırıyoruz falan. Sonra 1.2.5 geldi. Görünümler falan değişti sevmedim onu. 1.3'ü çok sevmiştim. Creative envanteri daha anlaşılır hale geldi ama ben hala görünümleri sevmiyordum. Sonra 1.4 geldi. Komut blokları falan. Çok sevdim. Aynı zamanda 1.4.7 de benim en sevdiğim ikinci sürümdür. Çünkü 200 mod yükleyip de bitirebildiğim tek sürüm odur. (Oyunda copper yanlış gözüküyor diye çökünce save dosyası gitti. Ona ağlamıştım. Cidden odama girip ağlamıştım.) Ah ah. Ne yaptılar bu oyuna :(
Üşenmemeiş yazmış da oyunun nesi var çok güzel saçma olan ne?
 

MegaCrafter

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Üşenmemeiş yazmış da oyunun nesi var çok güzel saçma olan ne?
Mod yapımcıları modları güncel tutamıyorlar, plugin yapımcıları pluginleri güncel tutamıyorlar. Sürekli yeni snapshot çıkarıyorlar ve bizde sürekli yeni snapshot indirmek zorunda kalıyoruz. Multiplayer için saçma pvp sistemini eklediler. Oyunda gerçek hayatı değil kendine özgü bir hayatta kalma deneyimini bulduk hep biz. Hep mimariler yapmayı, speedart'lar yapmayı, resmen unreal engine ile yapılan oyunlardan daha çok zevk aldıran minioyunları (çok azaldı bunlar) hep biz bu oyunda bulduk. İnsanlardan para koparabilmek için herkesi realm'lere ve multiplayer'a yönlendirdiler. Artık mimarilerin tek amacı sunucular. Komut blokları ile güzel şeyler yapılıyor tabii. Ona lafım yok. Ama işin kolay olması bizim aldığımız zevki azaltıyor. Mesela eskiden güzel bir harita yapabilmek için MCEDİT ile falan çok uğraşmak gerekiyordu. İnsan baktıkça uğraşıldığını anlıyordu. Mesela ben bildiğim böyle bir şeyi göstereyim size:
Mesela bu adam uğraşıyor bunun için. Ben böyle zamanları çok özledim. Saçma olan şeyler benim için bunlar. Daha sayardım da okumaya üşenmeyin...
 
Üst