DJ_Minecraft
Taş Madencisi
- En iyi cevaplar
- 0
eşşek kesin sen 1.5 sürümüyle inmişindir
mal yhaa alpha versionla git bakam varmı yokmu..
dimi altı üstü oyun bilemem sanki monitörden fırlayıp sizi çekicek salak saçma fotograflar çekip milleti kandırmayın.!Herobrine diye kafayı yediniz lan ben kaç kere gittim raştırdı mağaraya indim o dediğiniz madenlere indim bakdım her yere bir *** yok arkada ne korkak adamsınız lan varsa gelsin çay içek
Bir şey soracağım bununla ilgili.Herobrine'i gördükten sonra neden .minecraft ı siliyoruz ?
aömayın böyle şeyler ya millet gerçek sanacak
Notcun Ta ben ........ koyam :sırıtmak: