A
Asigo64
Ziyaretçi
ben hexxit oynuyorum ve lan dan oyun başlatma ile ilgili bir mod var' open the lan ' emin değilim bildiğin oyunu servere atiyor ama ben kullanamadim arkadaşım giremiyor portu ip yi falan yazdiktan sonra yardim ede bilirmisiniz (yazım hataları olabilir biraz acelem var)