İlk Kız Skinim

Nasıl Olmuş


  • Kullanılan toplam oy
    9

hknsvl

Marangoz
En iyi cevaplar
0
bencede güzel yani kızın saçını iyi yapmışsın genel olarak çok iyi
 

Zangow

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok beğenmedim fakat ilk sefer için iyi bir başlangıç.İnternette olan kız skinlerine bakmanı öneririm.
 

xXxFSxXx

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Biz sıfırdan yaptığını sandık değiştirerek yaptıysan bence bu senin ilk skinin sayılmaz Steve'den başlayarak yaparsan emek vermiş olursun iyi şanslar...
 

19Phoenix05

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
değiştirdiğim benim yapmadığım anlamına gelmez sen bunun ilk halini görseydin steve zannederdin zaten
 

xXxFSxXx

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Öyle diyorsan öyledir, zaten emek vermediğin anlamına getirmeye çalışmadım konuyu güzel yapmışsın, başarılarının devamını diliyorum...
 

DiaronX

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Benim avatarımdaki skinde kendi yaptığım ilk skni hatta önceden edit bile yapmamıştım, insan kendi için yapacağı için cidden uğraşarak yapıyor :)
 
Üst