Incicraft Reunion

JohnLocke

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Oncelikle herkese selamlar, uzun zamandir bu konuyu acmak istiyordum dersti oydu buydu derken bugune ertelendi.
Umarim konu dogru basliktadir.
Konuya gireyim:
Arkadaslar bilen bilir 2011-2012 yillarinda hizmet veren Incicraft diye bir server vardi. BarbarosInciler tarafindan kurulmustu ve deathnarok, Franklincan vs harika adminleri vardi.
O guzel serverda cok kaliteli bir oyuncu kitlesi vardi ve cok kaliteli oyun donuyordu.
Hala incicraftta oynayan bazi dostlarimiza yeni yeni ulastigim gerekcesiyle bu basligi actim. Eger siz de Incicraftta bulunduysaniz lutfen nickinizi, oyun gecmisinizi vs paylasin.
Ilgilenen herkese tesekkurler.
Heil.
 

Gokberk145

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Nick:Gökberk
incicraftta ivreich'e assassin's klanı dağılınca (bana klan birleşti dediler o zaman ne kadar doğruydu bilmiyorum :D ) ilk geldiğim zaman arkadaşımda bu klanda olduğu için çok mutluydum ve cidden çok kaliteli bir faction'nın üyesi olduğumu anlamam çokda zaman almadı.
Ayrıca günah çıkarmak istiyorum; incicraftta daha o zamanlar oyuna yeni baslamıstıım oyunun ruhu tam işlememişti yaklaşık 1 stack diamond 2 stack kadar gold ve başka değerli mücevherleri çalmıştım hemen /home atıp itemleri cheste yerleştirdim ve beni klan kalesine cagırdıklarında cok tedirgin olmuştum beni bir kapalı içi su ile dolu bir küreye koydular boğularak öldüm bende sanmıstımki bunlar itemleri caldıgımı admin yoluyla öğrendiler işkence yapıyolar tabi sonra hiçbir item çıkmayınca tamam temizsin dediklerinde huzurla dolmuştum :)))
 
Üst