Oncelikle herkese selamlar, uzun zamandir bu konuyu acmak istiyordum dersti oydu buydu derken bugune ertelendi.
Umarim konu dogru basliktadir.
Konuya gireyim:
Arkadaslar bilen bilir 2011-2012 yillarinda hizmet veren Incicraft diye bir server vardi. BarbarosInciler tarafindan kurulmustu ve deathnarok, Franklincan vs harika adminleri vardi.
O guzel serverda cok kaliteli bir oyuncu kitlesi vardi ve cok kaliteli oyun donuyordu.
Hala incicraftta oynayan bazi dostlarimiza yeni yeni ulastigim gerekcesiyle bu basligi actim. Eger siz de Incicraftta bulunduysaniz lutfen nickinizi, oyun gecmisinizi vs paylasin.
Ilgilenen herkese tesekkurler.
Heil.
Umarim konu dogru basliktadir.
Konuya gireyim:
Arkadaslar bilen bilir 2011-2012 yillarinda hizmet veren Incicraft diye bir server vardi. BarbarosInciler tarafindan kurulmustu ve deathnarok, Franklincan vs harika adminleri vardi.
O guzel serverda cok kaliteli bir oyuncu kitlesi vardi ve cok kaliteli oyun donuyordu.
Hala incicraftta oynayan bazi dostlarimiza yeni yeni ulastigim gerekcesiyle bu basligi actim. Eger siz de Incicraftta bulunduysaniz lutfen nickinizi, oyun gecmisinizi vs paylasin.
Ilgilenen herkese tesekkurler.
Heil.