İphone 6s [Acil]

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar ben izmitteyim suan internetten bakıyorum nerde bu telefon var diye 32 gb iphone 6s media marktta sabit 2750 gözüküyor ama benim istedigim telefon izmitteki şubesinde bulunmuyor kapıda ödeme yapılsa kredi kartından cekilcegi için 12 ay takside bölünürmü ona göre öyle getirticem veya media markta söyleyip burdaki şubesine nasıl gönderebilir ne yapmam lazım.
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bende de 6s var. Bataryası felç ediyor adamı. İlle media marktan almana gerek yok. Hepsiburada'da daha ucuza Apple TR garantili olabilirsin.
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.

İlk çıkan 2500 küsür TL.
Kardeşim biz kredi kartı geldi sandık taksit seçenegi gelmemiş 12 aya bölcektik Allahın yasası kalkmamış şimdi gidicez paşa paşa türkcellden veya vodofonedan alıcaz 400 lira bindircekler başka seçenegin varsa söyleyebilirsin bide mağazadan teslim almak daha mantıklı geliyor media mark'ta olsaydı oraya gidip 12 ay taksitle almaktı hedefimiz.
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
İzmit'te hiç mi teknosa bimeks vs yok arkadaş? :) Oralara da bak, belki kalmıştır. Sanırım sana attığım adreste taksit seçeneği var. Operatörlerden kazık yeme derim. 2 gün kargo beklemek daha mantıklı bence.
Hepsi buradadan almak biraz mantıklı gelmiyor ben telefona bir şey oldugunda bunu nasıl oraya tekrardan yollıcam derdide var çünkü o firmada.
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hocam öyle düşünmeyin. Sitenin altında o tür konular hakkında link var. Ama emin ol hıyar çıkmıyor. Bende İnternet üzerinden alışveriş yapan birisiyim destekleri filan çok iyi. Ayrıca sanırım 14 gün sebepsiz cayma hakkı var.
Onun yerine apple'ın türkiye sitesi var ordan alsam daha mantıklı değilmi takside bölüyolarsa sorun olmadan yollarlar dime? :)
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Orası media markttan da güvenli :) Aynen, oradan alabilirsin. Orası daha da güvenli. Taksite bölüyorlar sanırım.
Şimdiden hayırlı olsun :D Güle güle kullan :D hangi renk alcan? altın alma, soluyo bi süreden sonra snaıırm bendeki altın
Simdi baktım ordada taksit yok demekki bayilerden almak farz oldu 400 lira bindirme vakti yakındır :)
Uzay grisi alırım gold benim elime çok kibar durur eger alabilirsem bu telefonu buna güzel bi kılıfla güzel görünüm elde ederim teşekkür ederim
 

TurkiyeQQ

/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7_/7
En iyi cevaplar
0
Simdi baktım ordada taksit yok demekki bayilerden almak farz oldu 400 lira bindirme vakti yakındır :)
Uzay grisi alırım gold benim elime çok kibar durur eger alabilirsem bu telefonu buna güzel bi kılıfla güzel görünüm elde ederim teşekkür ederim
Devlet açıklamıştı; evet telefonlara 6 aya kadar taksit gelecekti ama yılbaşından sonra sanırım. Tavsiyem HepsiBurada üzerinden almanızdır. Bugün büyük indirimde, güven probleminiz olmasın bende telefonumu ve çoğu alışverişlerimi burdan yapıyorum. Site üzerindeki taksit sayıları da (genellikle 36 taksit gösteriyorlar) bankalardan kredi çekerek taksit ile alıyorsunuz.
 

SpanklyTR

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Devlet açıklamıştı; evet telefonlara 6 aya kadar taksit gelecekti ama yılbaşından sonra sanırım. Tavsiyem HepsiBurada üzerinden almanızdır. Bugün büyük indirimde, güven probleminiz olmasın bende telefonumu ve çoğu alışverişlerimi burdan yapıyorum. Site üzerindeki taksit sayıları da (genellikle 36 taksit gösteriyorlar) bankalardan kredi çekerek taksit ile alıyorsunuz.
Büyük ihtimal türkcellden alcam apple store'a baktım sonra gittim teknosaya baktım taksit telefonlara temelli kalkmış yani açıkçası gidicem paşa paşa türkcellden alıcam :/
 
Üst