İsim sorunu

kemal1

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
İyi günler arkadaşlar ,


Biz arkadaşlarla server açtık oynuyorduk benim başka bir arkadaşın ismine girmem gerekti ama giremedim bende tekrar eski ismime geçtim bu sefer eski ismimdeki karakter kayboldu ne yapmam gerek
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
karakter denmez ona skin denir.
crack oynuyorsan cracklar 1.7.9 da skinsiz oluyorlar. 1.7.9 a mı geçtiniz?
 

kemal1

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yanlış anladınız skin değil normal karakter(içindeki itemler felan kayboldu başka yerde doğdum isimi tekrar değiştirince)
 
Üst