[İSTEK] Skript !

Silence159

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar Şimdi Şöyle Olucak Dolmuş Olcak Tabelaya [Dolmuş] Yazıcaz Ona Tıklayınca BÖle Bi Menü Açılcak Örneğin Kerem İnşşata İşınlan 2 TL alcak Böyle Arkadaşlar Yaparsanız Çok ama çok sevinirim :)
 

SonDestanFS

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Özen Özen Nereye Kadar Arkadaş Anlamıyorum ki ! Oynadığım HayatRPG Sunucusunda Böyle Bir Sistem Mevcut , Arkadaş Ordan Özenip Burada Kendisine Yapılsın İstiyor Galiba.
İRFAN Abimizin Dediği Gibi '' Taklitler Aslını Yüceltir '' .
 

Silence159

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Özen Özen Nereye Kadar Arkadaş Anlamıyorum ki ! Oynadığım HayatRPG Sunucusunda Böyle Bir Sistem Mevcut , Arkadaş Ordan Özenip Burada Kendisine Yapılsın İstiyor Galiba.
İRFAN Abimizin Dediği Gibi '' Taklitler Aslını Yüceltir '' .
Kardeş dERHAL Burayı terket onlar bizden özendi yoksa olay çıkcak bak
 

SonDestanFS

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Kardeş dERHAL Burayı terket onlar bizden özendi yoksa olay çıkcak bak
Sakin Ol Adamım ! Bi Çay Koyda Konuşalım . Sizden Özendiyse Burda Sistem İstemene Gerek Yok Değilmi ? Nasıl Olsa Senden Özenmiş Yani Sistem Sende Mevcuttur ? Neden Burda Arkadaşlardan Skript İstiyorsun ? Laf Var İcraat Yok , Boş Laflara Karnım Tok .
 
S

Switcher

Ziyaretçi
Sakin Ol Adamım ! Bi Çay Koyda Konuşalım . Sizden Özendiyse Burda Sistem İstemene Gerek Yok Değilmi ? Nasıl Olsa Senden Özenmiş Yani Sistem Sende Mevcuttur ? Neden Burda Arkadaşlardan Skript İstiyorsun ? Laf Var İcraat Yok , Boş Laflara Karnım Tok .
Bende dedim laf var icraat yok diyede dinleyen kim :/ neyse Yönetici gelir uyarı verir tartışma başlatma fazla
 
Üst