İstek Skriptler

MhaWTHoR

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
1
"SKRİPT" Üzerinde Beklenen Süreler Reload Atıldıgı Zaman Sıfırlanır
Javada sıfırlanmıyor mu kardeş, Skriptte böyle bir olay oluyorsa Javada da olur.
Hem nereden biliyorsun sadece Javayla yapılacabileceğini?
Kısacası: Farklı şekilde yapılabilir, sallama kardeş.
 

Zariarius

People will destroyed when they kill each other...
En iyi cevaplar
0
Javada sıfırlanmıyor mu kardeş, Skriptte böyle bir olay oluyorsa Javada da olur.
Hem nereden biliyorsun sadece Javayla yapılacabileceğini?
Kısacası: Farklı şekilde yapılabilir, sallama kardeş.

Kardeş demeyi kes. Java ile kodlama gerçek zaman üzerine yazılabilir. Böylelikle oyun zamanına göre değil gerçek zamana göre uyarlanır. Ve de sadece Java ile yapılır dememiş bu duruma tek çözüm Java demiş.
 

Zaurdemirov

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
oyuncuya oyuncu.maas yetkisini polise polis.maas yetkisini ver iş tamamdır :D


Kod:
every 24 hour:
    loop all players:
        if loop-player has permission "polis.maas":
            execute console command "eco give %loop-player% 500"
            send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l500TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
        else:
            if loop-player has permission "oyuncu.maas":
                execute console command "eco give %loop-player% 300"
                send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l300TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
Kod:
every 10 seconds:
    add 10 to {saniye}
    if {saniye} is 60:
        add 1 to {dakika}
        set {saniye} to 0
        if {dakika} is 60:
            set {dakika} to 0
            add 1 to {saat}
            if {saat} is 24:
                set {saat} to 0
                loop all players:
                    if loop-player has permission "polis.maas":
                        execute console command "eco give %loop-player% 500"
                        send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l500TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
                    else:
                        if loop-player has permission "oyuncu.maas":
                            execute console command "eco give %loop-player% 300"
                            send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l300TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
Sw Reload Atildiginda Sorun Cikmaz
* Bin Tane Istek Konusu Acanlar Simdi Istek Konusu Acanlari Sorguluyor . Bide Kendini Bisey Saniyor.
 

TheLucifer

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kod:
every 10 seconds:
    add 10 to {saniye}
    if {saniye} is 60:
        add 1 to {dakika}
        set {saniye} to 0
        if {dakika} is 60:
            set {dakika} to 0
            add 1 to {saat}
            if {saat} is 24:
                set {saat} to 0
                loop all players:
                    if loop-player has permission "polis.maas":
                        execute console command "eco give %loop-player% 500"
                        send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l500TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
                    else:
                        if loop-player has permission "oyuncu.maas":
                            execute console command "eco give %loop-player% 300"
                            send "&aGünlük Maaşınız &f| &e&l300TL &f|&a&o Hesabınıza Eklendi." to loop-player
Sw Reload Atildiginda Sorun Cikmaz
* Bin Tane Istek Konusu Acanlar Simdi Istek Konusu Acanlari Sorguluyor . Bide Kendini Bisey Saniyor.
Reload atıldığında verilerde sıfırlanır diye biliyorum, ama yinede sen bilirsin :şapka:
 

ShiodomeMiuna

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
11
Hiç bilmeden konuşmayın. Skript ile yapılabilir. Hatta kaç saniyesi kaldığı bile yapılabilir.

PHP:
command /diakilic:
    trigger:
        {skt::%player%} isn't set:
            set {skt::%player%} to now
            give 1 diamond sword to player
        else if difference between  {skt::%player%} and now is less than 300:
            send "&cAlmak için %(300 - {skt::%player%})% saniye beklemen lazim."
 

blade20090999

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Olay yine java skript kavgasına dönmüş bunun üzerine gayet güzel konu açıldı
https://forum.gamer.com.tr/konu/skript-ve-java-karsilastirmasi-skript-mi-iyi-java-mi.263665/
Okuyun ondan sonra kavganıza devam edersiniz. ---> Böyle boş tartışmalarıda bırakın ve Skript'in java ile yazıldığını da hatırlayın skripti hazırlayanlar birçok oyun içerikli öğeleri basitleştirmek için bu yola başvurdular ama bu demek değildir ki skript daha iyi java ile yapılan her şey skript ile yapılamaz ve şu unutulmamalı skript sadece minecraft için oluşturulmuş bir dildir java gibi ayriyetten programlamada kullanamazsınız.
 

rik110

YASAKLANDI
En iyi cevaplar
0
Olay yine java skript kavgasına dönmüş bunun üzerine gayet güzel konu açıldı
https://forum.gamer.com.tr/konu/skript-ve-java-karsilastirmasi-skript-mi-iyi-java-mi.263665/
Okuyun ondan sonra kavganıza devam edersiniz. ---> Böyle boş tartışmalarıda bırakın ve Skript'in java ile yazıldığını da hatırlayın skripti hazırlayanlar birçok oyun içerikli öğeleri basitleştirmek için bu yola başvurdular ama bu demek değildir ki skript daha iyi java ile yapılan her şey skript ile yapılamaz ve şu unutulmamalı skript sadece minecraft için oluşturulmuş bir dildir java gibi ayriyetten programlamada kullanamazsınız.
ben konuyu ne için açtım onlar ne yaptı :D
 
Üst