[İSTEK]Uçma-Düşme Haraket Modu

Denizay22

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhaba Arkadaşlar. Bi mod vardı unuttum ismini eskiden vardı bende dün format attım gitti. Böle uçarken yükselirken ellerini kaldırıyor Steve'miz. Düşerken elleri aşağıda balıklama dalar gibi duruyor. O modun Adı Neydi Biri Verebilir mi???
 
Son düzenleme:

Denizay22

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
SmartMovie Saol.[DOUBLEPOST=1396690021,1396689536][/DOUBLEPOST]SmartMovie Bulamadım Biri Bi zahmet bulup atabilirmi burdan linkini ??
 

LordOfRavens

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
SmartMovie değil SmartMoving olacak o modun adı. 1.7 sürümü daha çıkmadı ama 1.6 ve öncesi için var.
 
Üst