CahiliyaT
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
AkillicaGerek yok-
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
AkillicaGerek yok-
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kim o inek ?Ayın üzerinden atlayan ineğin üstüne çıkarak onunla birlikte ayın üstünden atlamak
ÖRNEK VERDİM60 olduğu belli değil mi –_– orası eşkenar dörtgense o şeklin tamamı düzgün altıgen değil mi –_– o zaman eşkenar dörtgenin büyük açısı 120, küçük açısı (sorulan) da 60 olmuyor mu –_–
Edit: zaten düzgün altıgen diyormuş
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sadece bir efsane kimi masallarda kötü kalpli karakter zaman olarak ''Ayın üstünden atlayan inek ayın üzerinden atlayana kadar...'' diye zaman verirdi.Kim o inek ?
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hee !Sadece bir efsane kimi masallarda kötü kalpli karakter zaman olarak ''Ayın üstünden atlayan inek ayın üzerinden atlayana kadar...'' diye zaman verirdi.
Aslında matematik derslerinde uyuyan ve hiç çalışmayan tıpım ama neyse.Neil Amstrong[DOUBLEPOST=1421866463,1421866419][/DOUBLEPOST]
ÖRNEK VERDİM![]()
Bu adamin istekleri bendede varOynanmamış oyun bırakmamak -Üzerinde çalışıyorum-
One Piece'i bitirmek -Bunun da üzerinde çalışıyorum-
Yeni bilgisayar almak -Olmayacak bir hayal çok kez denedim olmadı-
Oynanmamış oyun bırakmamak -Üzerinde çalışıyorum-
One Piece'i bitirmek -Bunun da üzerinde çalışıyorum-
Yeni bilgisayar almak -Olmayacak bir hayal çok kez denedim olmadı-
500 üstü bölümBasit değil mi one piece'i bitirmek (özür kendimi tutamadım)
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
500 üstü bölümÇok mu basit geliyor?
Bu arada avatarın metin 2 mi?
''IN'' ekini görünce bir an havalanasım geldi xD ki düzeltmişsinEvet ve hayır. C9daki 56 level gunslinger'ım.
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Senden hızlıyım bu konularda. Zaa.''IN'' ekini görünce bir an havalanasım geldi xD ki düzeltmişsin![]()
Bu yorumu gördükten sonra buraya çivi çakasım geldiKaç bence* @Polkakorowakurwa