Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

Uranos

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Sen çok iyisin professionalsin kardeşim oldumu?

Egonu tatmin etmekten vazgeç kötüleyeceğine oyna zevk al -.-

13-14 yaşındaki abiler gelmiş burda bana artislik taslıyor ya sinir oluyorum. Bu zihniyetle biryere varamassın sen.
Doğru sen 35 yaşındasın ya :D
 

Storm35

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Belli oluyor zaten tamam siz Türkiye'nin en iyisisiniz sizden iyi yok.

Bu bir iddia. Bunu kıskanıp benim kötü yanlarımı söyleyip, haritamı kötüleme. Senin yaptığın yanlış. Oysa TV de mesela ütü markalarının hepsi en iyi si biziz diyor. Ama buna kafan basmayabilir yaşından dolayı. Neyse çocuklarla tartışamayacağım İyi günler.


Ayrıca benden iyisi yok demedim ben. Nerenden uyduruyorsun açıkcası anlamış değilim.
 

Uranos

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu bir iddia. Bunu kıskanıp benim kötü yanlarımı söyleyip, haritamı kötüleme. Senin yaptığın yanlış. Oysa TV de mesela ütü markalarının hepsi en iyi si biziz diyor. Ama buna kafan basmayabilir yaşından dolayı. Neyse çocuklarla tartışamayacağım İyi günler.


Ayrıca benden iyisi yok demedim ben. Nerenden uyduruyorsun açıkcası anlamış değilim.
Haritalar forum kurallarını okumadınız sanırsam? Eleştiriye açık olmanız gerekli.Bir kötü yorum atınca küfüre bile gider bu böyle.
 

Storm35

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Haritalar forum kurallarını okumadınız sanırsam? Eleştiriye açık olmanız gerekli.Bir kötü yorum atınca küfüre bile gider bu böyle.

Eleştiri? "MC edit terk" nedemek? Eleştirimi bu? Eleştiri yapmayı bile bilmiyorsun. Ego tatmin etmek ve kötülemekten başka bir şey değil. Bir daha cevap yazmayacağım iyi günler.
 
Üst