Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

ByDeath53

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hayatımda Oynadıgım En Güzel Adventure Map Sonlara Doğru Biraz Sıkıldım Ama Mükemmeldi Süpersin Başarılarınızın Devamını Dilerim
 

Planet

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Ya. Benim anlamadığım şey şu. benim arkadaşım istanbulda. Multiplayer serverler hariç 2kişi nasıl girebiliriz. Bi fikri olan warmı.
 

@ReXeY@

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Tek başımıza yaptık bişeler ve farkındaysan 1 nugget bile harcamadım gerek olur diye ama boşa gitti ve bu olay yüzünden karanlık lord ile yumruk kılıca giriştik 9 kere öldüm en az 150 kere vurdum gibi labirent çok zorladı ***** açtım o ***** bile zor kurtardı fullbright ile geçtim sonra update yapıp girdim tek kişi girdim yine zevkliydi ama biraz çabuk bitti gibi neyse buyur.

 

Herobrine'ın Çırağı

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Tek başımıza yaptık bişeler ve farkındaysan 1 nugget bile harcamadım gerek olur diye ama boşa gitti ve bu olay yüzünden karanlık lord ile yumruk kılıca giriştik 9 kere öldüm en az 150 kere vurdum gibi labirent çok zorladı *spam yapma* açtım o *spam yapma* bile zor kurtardı fullbright ile geçtim sonra update yapıp girdim tek kişi girdim yine zevkliydi ama biraz çabuk bitti gibi neyse buyur.

bunu yazmandaki paylaşmandaki amaç neydi?
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
En iyi cevaplar
0
Gayet başarılı bir map daha iyilerini yapmanız dileğiyle :)
 
Üst