bunu yazmandaki paylaşmandaki amaç neydi?Tek başımıza yaptık bişeler ve farkındaysan 1 nugget bile harcamadım gerek olur diye ama boşa gitti ve bu olay yüzünden karanlık lord ile yumruk kılıca giriştik 9 kere öldüm en az 150 kere vurdum gibi labirent çok zorladı *spam yapma* açtım o *spam yapma* bile zor kurtardı fullbright ile geçtim sonra update yapıp girdim tek kişi girdim yine zevkliydi ama biraz çabuk bitti gibi neyse buyur.
![]()