Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

mrcylnz

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Mükemmel olmus kardeşim elllerine saglık v3 de çıkartırsanız seve seve oynarım :D
 

This_is_ SPARTA!

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
1. haritasını oynadım 4'ten 9'a kadar oynadım ve şimdi 2.yi görünce artık ne yapacagımı şaşırdım :D
*map süper über müber epic mother of god harika!!!!!!
 

usta_minecraft

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
ben oyuna başla dediğimde oyun başlamıyor red stone devrelerinin yandığını gördüm fakat gideceğimiz yere tplemiyor bi bakarmısınız lütfen?
 

NuLL

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
V3 Çıkcak mı ? Çıkarsa Ne Zaman Çıkar ? Bilgi Verirsen Sevinirim Arkadaşla Oynuyoruz.. :)[DOUBLEPOST=1371452300,1371452239][/DOUBLEPOST]
ben oyuna başla dediğimde oyun başlamıyor red stone devrelerinin yandığını gördüm fakat gideceğimiz yere tplemiyor bi bakarmısınız lütfen?

Serverden oynuyorsan command blocku açmamışsındır..
 

owen_1

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Yaa niçin çıkmayacak ?
Çıkmayacaksada başka bir isimle yeni bir seri yapın çok uzun ve güzel yapıyorsunuz.
 
Üst