Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

CubeSword

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
tebrik ederim bayağı iyi harita yabancılar bile beğenir forum minecrafta koy şunuda söyliyeyim bukkitte ''server properties '' e enable-command-block=true yazarlarsa mapın bukkittede çalışır :)
 

darkgreen53

Yeni Doğmuş
En iyi cevaplar
0
Ben hayatımda bu kadar güzel bir map oynamadım helal olsun sana yaptığın için teşekkür ediyorum kardeşim :)
 

Einjewel

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Emek verildiği çok belli oluyor ve başarılıda olunmuş.Mapı yapan arkadaşa(lara) böyle bir haritayı bize sunduğu ve yaptığı için teşekkür ederim.
 
R

Reloven

Ziyaretçi
1.6 Çıkınca Oynayacagım Neden Dersen 1.5.2'de Bug Oldugundan Redstone Devreleri Bozuluyor Belkide Bana Özel Birşeydir Bilemiyorum...Rezörvid
 
Üst