Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

symbian

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Texture pack çok güzelmiş V1 'i oynamadım ama bu güzele benziyor indiriyorum...
 

Bigpashaa

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Market sistemi güzel olmuş.Kendi haritamda o kadar command blockla yapıyorum bir kez alınıyor sonra devreler açık kalıyor :(
İyi forumlar.Sorunumu düzeltebilen varsa mesaj atsın lütfen
 

Adragos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Bug buldumm! HEMD 2 TANE :)

1) Tüm karakter ekipmanlarıyla başlama

2) Sınırsız bottle'o enchanting.

1) Okçuyu seçin ardından ekipmanları yere atın savaşçıyı seçin yerdeki ekipmanları geri alın :)
2) büyücüyü seçin exp iksiri verince yere sıkın sonra geri büyücüyü seçin tekrarlayın :)

bunlar hariç.. Tebrikler. haritaya bayıldım hikayesi müthiş. tekrar tekrar oynamak istiyorum :)
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
Map güzel ama asla Türkiye'nin en güzel mapı diyemessin herkezin görüşü farklı. Bırakta sen değilde millet karar versin.
 

daghc50

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Skype Ekledim

Galaxy Note 2 GT-N7100 Cihazimdan Tapatalk 3 İle Gönderildi
 
Üst