Karanlığın Dönüşü V2 Çıktı!! / Adventure Map 1.5 / Türkiyenin En Iyisi!

MrBlack

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım Map harika olmuş sen devam et zeten etcen ama haritalarını 4 gözle bekliyorum <Tebrikler>
 

TonySTRK

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Sistemler, evler, video falan hepsi harika. Tek sorun, dağlarda brush'u iyi kullanamamış olman. İstersen WorldEdit dersi verebilirim.
 

raptorc

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım yalnız texture pack yok kaldırılmış :( ? adını söyleyin bari internetten bulayım ?
 

semih221722

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Kardes Süper Yapmısın seriyi bitirdim 3 ü beklerim yanlız kızma ama sonunda tnt ler vardıya mepi full arkilerle patatık bide diyer sürümü 4 kisilik yap 4 kisi oynadk diyer zırhları gamemode 1 den verdik valaha süper eline sağlık
 

emir2139

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
kardeşim iyi hoş ama texture packin linki açılmıyor sen texture packin adını yolla bn internetten indirim
 

Junioraptor

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Fena değil.Şu "Türkiye'nin en iyisi" konusuna gelince.Zaten Türkiyede haritalar ne kadar iyi oluyor ki?Hepsi ya bir gün yada bir hafta uğraşılmış haritalar.Seninkinde de hatalar var.Ama şunu söylüyorum bu kadar kötü haritanın arasında "en iyi" olmak sizi "en iyi" yapmaz.
 

Keremfn

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Texture packin linki kırıkkkk!!![DOUBLEPOST=1402670821,1402670732][/DOUBLEPOST]bu arada adamlar az çok haklı Belki Türkiye'nin en iyisi olamayabilirsin ama en azından Türkiye'de ilk 20'ye girer herhalde
 

Raptor_killer

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Fena değil.Şu "Türkiye'nin en iyisi" konusuna gelince.Zaten Türkiyede haritalar ne kadar iyi oluyor ki?Hepsi ya bir gün yada bir hafta uğraşılmış haritalar.Seninkinde de hatalar var.Ama şunu söylüyorum bu kadar kötü haritanın arasında "en iyi" olmak sizi "en iyi" yapmaz.

bro bu map yaklaşık 2 yıl önceden :D
 
Üst