Herobrine Dostu
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Bir ev yaptım biraz ilgi oldu bu yüzden paylaşmak istedim. Yorumlarınızı beklerim ev yapmaya devam edeceğim tavsiyelerinizi de beklerim. Heykel de yapmayı düşünüyorum yorumlara göre yapacağım. Umarım beğenirsiniz. 