Kendinizi Öldürün

djyee

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0

Ben işte böyleyim mubarak adamı yataktan hoplatıp yere düşürtüp gülmekten kalp krizi geçirtirim :)
Şimdi düşüp kalp krizi geçire bilirsin :D
3. Kere diş macununu yutmayıda unutma sakın ha! :D
System crash blue screen error 404 The beyin.dll not found system message : prupprpppuppupupupupupupupuppup haaa hhaaaaAhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhshhahahahahhahahahaha%%%%% user died....

Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
 
  • Beğen
Reactions: DIO
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
System crash blue screen error 404 The beyin.dll not found system message : prupprpppuppupupupupupupupuppup haaa hhaaaaAhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhshhahahahahhahahahaha%%%%% user died....

Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
Bozdunuz ya. Konu kilitlenebilir.
 

djyee

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu konu sohbet konusu değil, "Kendinizi Öldürün" yani bir oyun konusuydu.

Illa konu boyle diye sohbet etmicez değil bu konudan guzel bir sohbet çikti ve bu tur sohbetler çok normaldir. Şahsen kendi sunucu konumda başkalari sohbet edince kizmiyorum aksine mutlu oluyorum.


Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
 

Kullanıcı0000

Donuts :3
En iyi cevaplar
0
Illa konu boyle diye sohbet etmicez değil bu konudan guzel bir sohbet çikti ve bu tur sohbetler çok normaldir. Şahsen kendi sunucu konumda başkalari sohbet edince kizmiyorum aksine mutlu oluyorum.


Telefondan Yollandi yazim hatalari için kusura bakmayin..
Abicim oyun konsolu mod gorurse uyari puani alirsin ... Ama size kalmis birsey bu ozelden konusun bence daha iyi

Altakine Outlast

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Abicim oyun konsolu mod gorurse uyari puani alirsin ... Ama size kalmis birsey bu ozelden konusun bence daha iyi

Altakine Outlast

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Outlast'ım yok. :'(
Yada varmış farz edeyim. Outlast oynarken korktum öldüm. Canım yine buraya noktalı virgül koymak istedi.
;
 

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bu konu sohbet konusu değil, "Kendinizi Öldürün" yani bir oyun konusuydu.

Yeniden başlatayım: (Rainbow Dash'i verdiniz sayıyorum)

Rainbow Dash ile yarıştık, onu yendim ama onun arkadaşları beni bir fabrikaya attı, uyanınca cennetteydim :) (Cennetten yazıyor)

Alttakine takdir belgesi veriyorum.
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Yeniden başlatayım: (Rainbow Dash'i verdiniz sayıyorum)

Rainbow Dash ile yarıştık, onu yendim ama onun arkadaşları beni bir fabrikaya attı, uyanınca cennetteydim :) (Cennetten yazıyor)

Alttakine takdir belgesi veriyorum.
(Zaten takdir aldım, ehehe.)
Takdirim camdan uçtu bende arkasından atladım öldüm.
Alttakine 1 TB SSD veriyorum.
 

AxcelaD

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
O her ne ise onun ile kafamı patlatıyorum

Aşağıdaki sana kas gevşetici bırakıyorum

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

mehmoking

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
O her ne ise onun ile kafamı patlatıyorum

Aşağıdaki sana kas gevşetici bırakıyorum

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kas gevşetici hapi içerken bogazima takildi koşarken mutfağa girdim elim ocağa carpti gaz cikmaya basladi koşarken en sonunda kapida durdum elim isiga deydi isik yaninca mutfak havaya uçtu alttakine LSD (uyuşturucu . yazarken uzatin sirf verdiğiniz şeyle ne yapacaklarini merak ettiğiniz için yazmayin oyunun kakasi cikmasin )

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
S

Sergunkorowakurwa

Ziyaretçi
Kas gevşetici hapi içerken bogazima takildi koşarken mutfağa girdim elim ocağa carpti gaz cikmaya basladi koşarken en sonunda kapida durdum elim isiga deydi isik yaninca mutfak havaya uçtu alttakine LSD (uyuşturucu . yazarken uzatin sirf verdiğiniz şeyle ne yapacaklarini merak ettiğiniz için yazmayin oyunun kakasi cikmasin )

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Uyuşturucu çekerken zararlı olduğu için öldüm.
Alttakine Samsung SyncMaster 740N emektar ekranımı veriyorum.
 

BrolyTheLSSJ

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Rendemi düşürdüm, yerden alırken deprem oldu, yer açıldı, Nether'e düştüm, Pigmen beni kesti :)

Alttakine Sonic 1 CD'si veriyorum :)
 

Mr1KinG

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşım bana eşek şakası olaral sonic 1 csli tost yaptı yerken bütün parçaları boğazımı kesti öldüm alttakine zed veriyorum ( Benim avatarımdaki kişi)
 
Üst