Kendinizi Öldürün

A

Asigo64

Ziyaretçi
ben devam ettireyim elimde iğne varken elim kaşındı elimi kaşırken kendime sapladım


alttakine En kötü KARNEsini veriyorum
 

WhoIsLance

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Kendimi seviyorum.İşkencesiz bir şekilde kendimi öldüreceğim.

Bıçağı aldım ve kendime sapladım.[DOUBLEPOST=1390403707,1390403590][/DOUBLEPOST]
ben devam ettireyim elimde iğne varken elim kaşındı elimi kaşırken kendime sapladım


alttakine En kötü KARNEsini veriyorum

1 saniye fark ile mesaj attık :D
Kusura bakma,@batman10 'unkini cevapladım.

Alttaki kişiye
veriyorum.
 
A

Asigo64

Ziyaretçi
bu videoyu sonuna kadar izledim bu kadarı yeter :D

alttaki kişiye Nyan cat veriyorum
 

Vienicome

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Facebook'u düzgün yazamayınca bi türlü facebook'a giremedim kriz geçirdim.
Alttakine fes veriyorum.
 

batman10

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Yapma ya ama ben normal hava cekmistim aslinda ama o icimde zehirlendi öldüm

Assadakine toprak C:
 
Üst