KG Build Team Oluşturuyorum [ALIMLAR]

kontak

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yeni çıkaracağım bir build team var. Adı ise kanalımın isminden yani Kontak Gaming den geliyor. Neyse şimdi ilk etapta 1 kişi alacağım ama redstone dan iyi anlayan biri olacak. Şimdi stadyum yapıyoruz ve acil bir redstone cuya ihtiyacımız var. Skype şart deil zaten konuşmayacağız forum üzerinden konuşmayı tercih ederim Ö.M. ile.

Başvuru Formu:

Ad:
Yaş:
Redstone Lamp Nasıl Yanar?:
Redstone'dan Dönen Kapı Yapabilir Misiniz?:
Redstone ile Gece Lambası Yapabilir Misiniz?:
Komut Bloğu ve Scoreboard Kullanmayı Biliyor Musunuz?:


Evet alım bu size alınırsanız ö.m. yoluyla ulaşacağım.
 
Üst