Tapatalk kullanıyosan kesin okuldasınVr
GM Discovery II cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
shiina :'( koykayın şunu pp ye ya tekrar izleyesim geliyor ama izleyince sarmıyorTapatalk kullanıyosan kesin okuldasın![]()
Hayır maalesef yok
Ne zaman oldunuz kiYok.sadsadsa
Zor Anda Bulabilirsin.Ne zaman oldunuz ki![]()
Esprisine yazdık ama ciddiye alanlar varZor Anda Bulabilirsin.
Kimmiş O Ciddiye Alan ?Esprisine yazdık ama ciddiye alanlar var![]()
Sormaya niçin ihtiyacın var?Kimmiş O Ciddiye Alan ?
aksini idda eden ise kabızdırÇevrimiçi olduğunu iddia eden en adi hemoroiddir. Bunu da yazdım buraya artık.
Aksini idda eden kardeşidir.aksini idda eden ise kabızdır