Yardım Kitap menu

ArslanCraft

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
En iyi cevaplar
Beğeniler
Puanları
Merhaba, arkadaşlar bu eklentiyi araştırdım bulamadım birde sizlere sorim dedim. Şimdi arkadaşlar ben /discord /vote /site oyuncular bu komutları yazdıgında kitap açılmasını istiyorum orada bi link olucak tıklıcaklar siteye herhangi biyere gidcekler nasıl yaparım sizde bunu

Alharu

İlerlemenin sırrı başlamaktır.
Mesajlar
En iyi cevaplar
Beğeniler
Puanları
Ruh hali
Bu eklenti işinize yarayacaktır:
spigotmc.org/resources/interactivebooks.45604/

Alharu

İlerlemenin sırrı başlamaktır.
Mesajlar
En iyi cevaplar
Beğeniler
Puanları
Ruh hali
Peki ben bunu skript ile yapamazmıyım
Skript'in Skellet addonuyla yapabilirsin. Bu kod işinize yaracaktır:
Kod:
command /book <integer>:
    trigger:
        set {_book} to a new book
        #SUGGEST_COMMAND and OPEN_FILE doesn't work in books. It is a chat only feature. Which is coming soon!
        if arg 1 is 1:
            set {_component} to a new text component with "Hello world!%nl%%nl%&5&lExample %arg 1%!"
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&5This message is a hover!" to text component {_component}
            add text component {_component} to book {_book}
        else if arg 1 is 2:
            set {_component} to a new text component with "&l&nExample 2!%nl%%nl%%nl%%nl%%nl%&4Working!"
            #If the slash isn't inserted in the execute string. It will make them chat.
            #WARNING: Entering color symbols in the execute string, causes the player to crash.
            add click event with action RUN_COMMAND with execute "/example" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&3&oClick me to execute chat or command" to text component {_component}
        else if arg 1 is 3:
            add page "Testing 1" to {_book}
            add page "&1Testing 2" to {_book}
            set {_component} to a new text component with "&3&l&n&nExample 3!%nl%%nl%&4Working! %all players%"
            add click event with action CHANGE_PAGE to "2" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&4&kgewhbewgjbjehbf%nl%&r&5Click me%nl%to go back a page" to text component {_component}
            add page "&6Testing 3" to {_book}
        else if arg 1 is 4:
            set {_component} to a new text component with "%nl%%nl%%nl%%nl%%nl%     &5&l&nClick me link!%nl%&rLeave a 5 star review!"
            add click event with action OPEN_URL with link "https://forums.skunity.com/threads/skellett.39/" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&5&lClick me to open Skellett.%nl%&5The beast addon!" to text component {_component}
            #message text component {_component} to player
        open book {_book} to player

ArslanCraft

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
En iyi cevaplar
Beğeniler
Puanları
Skript'in Skellet addonuyla yapabilirsin. Bu kod işinize yaracaktır:
Kod:
command /book <integer>:
    trigger:
        set {_book} to a new book
        #SUGGEST_COMMAND and OPEN_FILE doesn't work in books. It is a chat only feature. Which is coming soon!
        if arg 1 is 1:
            set {_component} to a new text component with "Hello world!%nl%%nl%&5&lExample %arg 1%!"
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&5This message is a hover!" to text component {_component}
        else if arg 1 is 2:
            set {_component} to a new text component with "&l&nExample 2!%nl%%nl%%nl%%nl%%nl%&4Working!"
            #If the slash isn't inserted in the execute string. It will make them chat.
            #WARNING: Entering color symbols in the execute string, causes the player to crash.
            add click event with action RUN_COMMAND with execute "/example" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&3&oClick me to execute chat or command" to text component {_component}
        else if arg 1 is 3:
            add page "Testing 1" to {_book}
            add page "&1Testing 2" to {_book}
            set {_component} to a new text component with "&3&l&n&nExample 3!%nl%%nl%&4Working! %all players%"
            add click event with action CHANGE_PAGE to "2" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&4&kgewhbewgjbjehbf%nl%&r&5Click me%nl%to go back a page" to text component {_component}
            add page "&6Testing 3" to {_book}
        else if arg 1 is 4:
            set {_component} to a new text component with "%nl%%nl%%nl%%nl%%nl%     &5&l&nClick me link!%nl%&rLeave a 5 star review!"
            add click event with action OPEN_URL with link "https://forums.skunity.com/threads/skellett.39/" to text component {_component}
            add hover event with action SHOW_TEXT with text "&5&lClick me to open Skellett.%nl%&5The beast addon!" to text component {_component}
            #message text component {_component} to player
        open book {_book} to player
Ama sen plugini tercih ediyorsun dimi

Üst