BeyazZenci31
Ağaç Yumruklayıcı
- En iyi cevaplar
- 0
Arkadaşlar ben ttnet kullanıyorum malesef bütün serverelere zar zor giriyorum girdigimdede lag oluyor napıcam
Boy abdestinin faydalarıBen ttnet kullanıyorum ve gayet hızlı bir netim var ttnet kullanan bi çok tanıdığım var hepsinin net ölüyo benimki şansmıdır nedir bilmiyorum ama acayip hızlı![]()