LAG SORUNU

BeyazZenci31

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar ben ttnet kullanıyorum malesef bütün serverelere zar zor giriyorum girdigimdede lag oluyor napıcam
 

TheACT

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
abi ttnet kullanıyorsun kullanmaya da hangi paketini gidip 8MBPS paket alırsan tabi yavaş olur ne yapsınlar fiber hızı mı versinler sana benim fiber internetim var ve internetimden de gayet memnun değilim benim hızım da normalinden düşük burdan ttnete bol bol küfür yolluyorum Q:WEW

Eğer internetinin yavaş olduğunu düşünüyorsan bizden ne yardımı istiyorsun parayı ortak karşılayım da paket mi yükseltelim :D
 

Repelliuss

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
TTNET'in şu an alt yapı sorunları var.Bu sorun önceden yoksa beklemelisiniz.
 

MarioHD

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Ben ttnet kullanıyorum ve gayet hızlı bir netim var ttnet kullanan bi çok tanıdığım var hepsinin net ölüyo benimki şansmıdır nedir bilmiyorum ama acayip hızlı :D
 
Üst