Launcher Yapımı

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Arkadaslar team extreme falan Launcherleri var nasıl yapıyorlar bende yapmak ıstiyorum
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
*Forumdaki AkanCe tarihinin en kısa özeti*
Ya saçma yazi yazmayın merek ediyorum sız hiç merak etmedinizmi bir şey.merakınıza yapamazsın olmaz demediler mi imkansız diye.bir şey yoktur.Biraz da beni anlayın forum başında sacmaladim ama durdum şimdide sız sacmaliyorsunuz

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

TheBlueDeath

Nether Yerlisi
En iyi cevaplar
0
Ya saçma yazi yazmayın merek ediyorum sız hiç merak etmedinizmi bir şey.merakınıza yapamazsın olmaz demediler mi imkansız diye.bir şey yoktur.Biraz da beni anlayın forum başında sacmaladim ama durdum şimdide sız sacmaliyorsunuz

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Öncelikle o launcheri yapanlar tek kişi değil gruplar, 2.olarak yapmak için iyi bir kodlama dili öğrenmen lazım.
 

Salturbone

Portal Uzmanı
En iyi cevaplar
0
Ya saçma yazi yazmayın merek ediyorum sız hiç merak etmedinizmi bir şey.merakınıza yapamazsın olmaz demediler mi imkansız diye.bir şey yoktur.Biraz da beni anlayın forum başında sacmaladim ama durdum şimdide sız sacmaliyorsunuz

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hala saçmalıyorsun. Bir şey değişmemiş ki.
 

ThtrkmN

King of the Wild Hunt
Emektar Üye
En iyi cevaplar
0
Kodlama dili öğrende küçük projeler yapta sonra iş launcher yapmaya kadar ilerlesin. Sonoyuncu bile yeni yeni yapabildi. Çok bilgi ve donanım lazım.
Launcheri bırakta;
Bize yeni Sucuk Ekmek tarifleri getir :p
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Kodlama dili öğrende küçük projeler yapta sonra iş launcher yapmaya kadar ilerlesin. Sonoyuncu bile yeni yeni yapabildi. Çok bilgi ve donanım lazım.
Launcheri bırakta;
Bize yeni Sucuk Ekmek tarifleri getir :p
Bir Launcherin içindeki seyleri değiştirerek yapabilirmiyizki

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

TheRedstoneEngineer

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bir Launcherin içindeki seyleri değiştirerek yapabilirmiyizki

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Ama biz ona Launcher yapmak değil editlemek diyoruz. Kimse sana yapamazsın dememiş kod öğrenirsen yapabilirsin demişler fakat sen kolaya kaçıyosun. İnternette arattığın zaman bulabiliyosun Java, C++, C# hatta VB.NET launcher dersleri bile var. Ha vb tavsiye etmem kısıtlıdır ama onunla başla ben onunla başladım misal şu an C# tayım. Ve benzedikleri için geçişin kolay olur.

GT-P5110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
En iyi cevaplar
0
Bir Launcherin içindeki seyleri değiştirerek yapabilirmiyizki

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bunu merak ediyorsan, Launcher nasıl editlenir diye değiştir konu başlığını. Çünkü bu dediğinin launcher yapmakla hiçbir alakası yok. Özellikle büyük projelerin tamamı büyük emek ister. Sonoyuncu Launcher'ı @KaptanUcar ve @DonduranAtes birlikte kodluyorlar. Kaç defa hayattan bezme noktasına geldiler, çok büyük sorunlarla karşılaştılar. Sonuçta Launcher bir plugin değil, bir library atıp da hazır eventlar üzerinden işlem yapamıyorsun.
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Bunu merak ediyorsan, Launcher nasıl editlenir diye değiştir konu başlığını. Çünkü bu dediğinin launcher yapmakla hiçbir alakası yok. Özellikle büyük projelerin tamamı büyük emek ister. Sonoyuncu Launcher'ı @KaptanUcar ve @DonduranAtes birlikte kodluyorlar. Kaç defa hayattan bezme noktasına geldiler, çok büyük sorunlarla karşılaştılar. Sonuçta Launcher bir plugin değil, bir library atıp da hazır eventlar üzerinden işlem yapamıyorsun.
Teşekkür ederim suan yapmaya çalışıyorum :)

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
I

Iskefiyeli18

Ziyaretçi
Ya saçma yazi yazmayın merek ediyorum sız hiç merak etmedinizmi bir şey.merakınıza yapamazsın olmaz demediler mi imkansız diye.bir şey yoktur.Biraz da beni anlayın forum başında sacmaladim ama durdum şimdide sız sacmaliyorsunuz

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Saçmalıyorsun. Biraz mantıklı düşünmen gerekiyor. 9 yaşındasın ve mantıklı düşünemiyorsun bunu sana çok kez söyledik neyi yapabileceğini veya yapamayacağını ayırt edemiyorsun bu yüzden sana diyoruz her şeye konu açma diye. 9 yaşında bir şey yapamazsın şu ana kadar kodlama dili bile öğrenmeden Launchre yapımını öğrenmeye çalışıyorsun bu başlı başına saçmalıktır. Tekrar ediyorum, 9 yaşındasın ve rahatça konu açabilmek için sahip olman gereken olgunluğun o'su bile sende yok.
 
Üst