Logitech G300S

Smile_Aga

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar ben mouse aldım neyse boşverelim burları .İşte dpı ayarını kendime göre ayarladım fakat makroya basınca dpı artıyor neden olabilir ve bir çözüm söyleyebilirmisiniz ?
 

bgencacat

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
DPI değiştirme makro tuşuna basıyorsan değişir. Bu arada Logitech değil LG olarak anlaşılıyor başlık.
 

Smile_Aga

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Ona bamıyorum yanlardaki tuşlar var ya ona basınca hem artıyor hem de makroyu çalıştırıyor
 
Üst