Lutfen Yardim !

DarkHD

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Şimdi bir şey Sorucam Arayip Bulamadiğim şey bu :D Ben Serverlarda Oynuyordum bi rpg sunucu
groupmanager ile ilgili bir şey yapmiş yani bi tus var yada tabela tikliyon korsan oluyon sigh ile ilgili ama bilmiyor :S yardim
 

umut_

┌────────────┐ [ 1881 - 193∞ ] └────────────┘
En iyi cevaplar
0
Seni Örn KomutBloğu Veya Tabelaya Tıklayınca Komut Girdiren Bir Plugin İle " /manuadd @p GRUP " Olarak Yapmışlardır Veya Bir Skript İle Kodlamışlardır.
 
Üst