1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

MC Mod Paketi[1.6.2]

Konusu 'Modlar ve Eklentiler' forumundadır ve FaalJunDovah tarafından 25 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

  1. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
    Merhabalar,
    1.6.2 ye mod yüklemek çok zor olmasa da biraz zahmetli bir iş ve ayrıca çok fazla mod da yok. Şu an itibari ile bulabildiğim ve işe yarar modlardan 22 modlu bir minecraft oluşturdum.
    İndirmek İçin Bana Tıkla
    İçindeki Modlar:
    Virüs Total :
    -Opifine
    -Forge
    -bspkrsCore(armorstatushud, statuseffecthud, ingamneinfo için core mod)
    -rei_minimap
    -ArmorStatusHUD
    -IngameInfo(Bu modun neleri gösterebileceği bazı kodlarla ayarlanabilir durumda içindeki bulunan ayarda benim yapımım)
    -StatusEffectHUD
    -TreeCapitator
    -backpack
    -Biomes-O-Plenty
    -DynamicLights
    -ExtrabiomesXL
    -industrialcraft-2
    NOT :Yeni Modlar çıktıkça konu güncellenecek
    Modlar da bug var mı yok mu deneme fırsatım olmadı sadece oyunun crashed vermeden düzgünce harita oluştura biliryor mu diye baktım. Modlar da bug bulursanız konu altına yazın :(Crashed verdiren buglardan bahsediyorum diğerleri benim düzeltebileceğim durumda değiller. Onlar yapımcı ile alakalı)
    Ben premium user olmadığım için oyunu başka bir yapımcının launcherı ile giriyorum fakat crackli paylaşımın yasak olduğu için o yapımcının launcherını ve onunla ilgili tüm reklamlarını kaldırmak zorunda kaldım. Oyuna girerken ben resource pack kullanacağım için "1.6.2-ForgeOF" 'ı seçiyorum(optifine var diğerinden farklı olarak) ve denemelerimi de sadece bunda yaptım. Resource pack kullanmayı düşünmeyenler "1.6.2-Forge9.10.0.803" 'ı seçerekte açabilirler, bir sorun olacağını sanmıyorum.(Çok uzattım Biliyorum :) )
     
    mxdo bunu beğendi.
  2. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Katılım:
    9 Ekim 2012
    Mesajlar:
    835
    Beğenileri:
    29
    dostum bu cracklımı craclı ise indirip oynicam çünkü prem yok alamamda :S
     
  3. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
    Crackli paylasim yasak olduğu için içindeki crack dosyalarını ve yapımcı reklamlarını sildim orjinal minecraft.exe ile veya internetten bulduğunuz bi crackle girmeniz lazım. Yarın Mod Paketini güncellemeyi düşünüyorum zaten yeni bi kaç mod çıktı onları eklicem yarın indirmeyi bekle
     
  4. furkan 99103

    furkan 99103 Zombi Katili

    Katılım:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    5
    Abi sen nasıl forge kurdun onu anlatsan konuyu beğeneceğim söz :(
     
  5. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
    onunla ilgili bir video çekicem de yükleyecek youtube sayfası falan filan yok uğraşmak ta istemedim ama sayfası olan biri yardımcı olacaksa 1.6.2 ye modların nasıl yüklendiğini anlatıcam
     
  6. cengiz4848

    cengiz4848 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    14 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    1
    Kardesim Sayfam Var Youtube Skype Verem:cengiz.beth1 ekle hesapı verrm
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Genişletmek için tıkla...
  7. Astroncukk

    Astroncukk Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    3
    Kardeşim benim minecraft açılmıyor şimdi mojang yazısı çıkıyor kapanıyor magic launcherda denedim olmadı yeni launcherdada denedim olmadı ram verdim yine olmadı çözümünü sölersen iyi olur.
     
    Stop hovering to collapse... Click to collapse... Hover to expand... Genişletmek için tıkla...
  8. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
    Hata ile ilgili fotoğraf olmadan bişey diyemem
     
  9. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Katılım:
    9 Ekim 2012
    Mesajlar:
    835
    Beğenileri:
    29
    dostum bundaki modların ne işe yaradığını kısaca açıklarmısın o zaman söz indirecem
     
  10. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
    eskidi o modlar yenisini yaptım ama yeterince ilgi görmediği için koymuyorum. (orda pek işe yarar mod yok zaten-1.6.2 ye ilk çıkan modlardan yapmıştım o yüzden)

    -Opifine
    -Forge
    -bspkrsCore(armorstatushud, statuseffecthud, ingamneinfo için core mod)
    -rei_minimap(mini map)
    -ArmorStatusHUD (üstünüzdeki ve elinizdeki itemlerin kaç vurus/darbe sonra kırılacağını gösteriyor)
    -IngameInfo(Bu modun neleri gösterebileceği bazı kodlarla ayarlanabilir durumda içindeki bulunan ayarda benim yapımım) (oyunla ilgili önemli bilgileri veriyor-oyun içi saati, fps falan filan özelleştirielbilir özelliği olması kullanılışlı hale getiriyor. birazcık kod kullanarak tabi)
    -StatusEffectHUD (iksirlerle ilgili bilgileri hudunuzda gösteriyor)
    -TreeCapitator(ağaçları kolayca kesebiliyoruz)
    -backpack(sırt çantası modu)
    -Biomes-O-Plenty(yeni biomelar)
    -DynamicLights(mesaleyi koymanıza gerek kalmadan etrafı ışıklandırıyor
    -ExtrabiomesXL(yehi biomelar ekliyor)
    -industrialcraft-2 (yeni makineler ekliyor)
     
  11. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Katılım:
    9 Ekim 2012
    Mesajlar:
    835
    Beğenileri:
    29
    hmm güzel kurulumu nasıl ?
    indirecemde
    1.6.2 yi forge ilemi açıcam modlar için bide benim 1.5.2 ile çakışırmı acaba
     
  12. FaalJunDovah

    FaalJunDovah Zombi Katili

    Katılım:
    17 Mart 2013
    Mesajlar:
    175
    Beğenileri:
    9
  13. atoloss

    atoloss Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    0
    LINKLERI YENILERSEN SEVINIRIM.....
     
  14. fuuuu

    fuuuu Sudan Çıkmış

    Katılım:
    4 Şubat 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    kardes bende oyun acılıyor ama hicbir mod yok :( ne yapmam gerekiyor :(
     
  15. akvari06

    akvari06 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    14 Kasım 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Link Kırık yenile.
     
  16. mert karavelioğlu

    mert karavelioğlu Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0

Sayfayı Paylaş