Merhaba!

NewEnch

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar benim adım Ömer BULUT 16 Yaşındayım grafikle uğraşıyorum forumun yerleşimi hoşuma gitti daha önce böyle tasarımlı bir site görmedim, 2013ten beri mc oynuyorum bana forumu öğrenirken yardım edebilecek birisinin çıkacağını düşünüyorum. Kendinizden bahsedin belki arkadaş olabiliriz :)
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Seni tanıdığıma sevindim :) forumda yeni birisini görmek ne güzel bir şey :) ben sana yarddım edebilirim ve kendimden bahsediyim coderim 14 yaşındayım adım yasin.
 

CyberFree

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Hoşgeldin. Forum sade, basit ve güzel bur forum. Forumda sohbet cok zevkli oluyor mesela örnek vermek gerekirse. :)
 

CyberFree

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Önemli değil. Bu forumda çok kişiyle tanıştım ve zevkli anılarım oldu.
 

McFanatik

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
:) belki ilerde coder olucak :) bende pythonu ögrendim javayıda ögrenme aşamasındayım şu an bide luayı ilk ögrendim en basit dil lua bence
 

BurnerTroll

Doktor, sadece doktor.
En iyi cevaplar
0
Hoş geldin. Bu kullanıcıya forumda sıkça rastlayacaksın. Üye alımları kapalı değil miydi yahu, nasıl alım yapıyorlar şu anda?
 

98IamLegend98

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
0
Konuyu dağıtmak gibi olmasında senin yaşın 12'ydi ? ve coderim diyorsun ama sadece biraz skript bilgin var ?
yoo 14 yaşındayım 12 yaşında diye kim dediki

ve skript bilmiyorum farklı kodlamalarda biliyorum. istersen şimdi sana bir oyun yapıp iftiranı yüzünde kaya gibi patlatıyım?[DOUBLEPOST=1410179817,1410179740][/DOUBLEPOST]
:) belki ilerde coder olucak :) bende pythonu ögrendim javayıda ögrenme aşamasındayım şu an bide luayı ilk ögrendim en basit dil lua bence
yok yok onun dediğine inanma sen coderim merak etme.[DOUBLEPOST=1410179876][/DOUBLEPOST]
Hoş geldin. Bu kullanıcıya forumda sıkça rastlayacaksın. Üye alımları kapalı değil miydi yahu, nasıl alım yapıyorlar şu anda?
yoo yan hesabı önlemek için koydular kayıt olamadığımda bakıodm hergün son üye değişio.[DOUBLEPOST=1410181262][/DOUBLEPOST]
Konuyu dağıtmak gibi olmasında senin yaşın 12'ydi ? ve coderim diyorsun ama sadece biraz skript bilgin var ?
profiline bak. sana kanıt olarak yaptım. birdaha iftira atmadan önce iyi düşünürsün umarım.

arkadaşlar bunu yapmak istemezdim ama rezzilliğini halka göstermek için yapıtm.
 

__cbg2002__

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
yoo 14 yaşındayım 12 yaşında diye kim dediki

ve skript bilmiyorum farklı kodlamalarda biliyorum. istersen şimdi sana bir oyun yapıp iftiranı yüzünde kaya gibi patlatıyım?[DOUBLEPOST=1410179817,1410179740][/DOUBLEPOST]
yok yok onun dediğine inanma sen coderim merak etme.[DOUBLEPOST=1410179876][/DOUBLEPOST]
yoo yan hesabı önlemek için koydular kayıt olamadığımda bakıodm hergün son üye değişio.[DOUBLEPOST=1410181262][/DOUBLEPOST]
profiline bak. sana kanıt olarak yaptım. birdaha iftira atmadan önce iyi düşünürsün umarım.

arkadaşlar bunu yapmak istemezdim ama rezzilliğini halka göstermek için yapıtm.
rezilliğimi ? tamam bi git.
 
Üst