JohnProst1
Zombi Katili
- En iyi cevaplar
- 0
Bunun Cözümü Yoktur Join Bot Cözümü Vardır Ama Porxy Bot Cözümü Yoktur 2 Ay Araştırdım.
2-3 Kere Dolandırıldım.
Yani Botlar Sunucuya Girmiyor Ama Sunucuya Lag Giriyor +300 Bot Filen Aynı Anda Giriş Yapmaya Çalıştıkları Için.
Bir konuda haklısınız birazda haksızsınız malesef , bot engellemenin yolları mevcut bizzat kendi sunucumda geçerli bu yollar.
Sunucuma bot atılsa dahi console işleyen bot sayısı maximum 10 çok sağlam bir atak yersek dahi bu 50 yi geçmiyor.
Ayrıyetten sunucumuza bot atılsa dahi hafif lag giriyor ve asla kapanmıyor.
Tamamen engellemenin yolu tabii ki yok , fakat %95 civarı bir engelleme koyabiliyoruz.
Buda sunucuya(ÇakmaLobi) rahatlıkla giriş yapılabilmesini ve oynanabilmesini saglıyor.
Iyi forumlar , ıyi Günler.
Bot engelleme konusunda biraz daha araştırma yapınız.
Sunucuma bot atılsa dahi console işleyen bot sayısı maximum 10 çok sağlam bir atak yersek dahi bu 50 yi geçmiyor.
Ayrıyetten sunucumuza bot atılsa dahi hafif lag giriyor ve asla kapanmıyor.
Tamamen engellemenin yolu tabii ki yok , fakat %95 civarı bir engelleme koyabiliyoruz.
Buda sunucuya(ÇakmaLobi) rahatlıkla giriş yapılabilmesini ve oynanabilmesini saglıyor.
Iyi forumlar , ıyi Günler.
Bot engelleme konusunda biraz daha araştırma yapınız.
Bencede sacma ama ben arkdas sordu diye soyledimEn iyisi siteden kayit olma.
SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Artık çok sağlam bot atakları var , bunlar siteden kayıtlara dahi geçebiliyor bazen.
En azından bir kaç sağlam insandan öyle duymuştum.
En azından bir kaç sağlam insandan öyle duymuştum.