Sukela

ne yazsam bilemedim
Genel Moderatör
Mesajlar
485
En iyi cevaplar
83
Beğeniler
444
Puanları
3,190
Ruh hali



Minecraft Köy Yapma Kodu

Merhaba Minecraft Oyuncuları!

Bugün köy bulamayan arkadaşlara yardımda bulunacağım, bu yapacağımız köyler efsane :)

Sürüm : 1.9+

İlk önce yapmamız gereken bir Dünya oluşturmak!

Ardından, dünyamıza girerek elimize bir command block alıyoruz.

2018-04-08_15.39.29.png



Benim kullanıcı adım Sukelaci olduğu için ben Sukelaci yaptım siz kendi kullanıcı adınızı yazacaksınız.

Aldığımız Komut Bloğunu yere koyuyoruz ve ters tıklayıp, komut bloğu arayüzünü açıyoruz.

2018-04-08_15.40.13.png


Buraya birazdan Spoiler'da vereceğim kodu yapıştracağız ve Done ( Tamam ) tuşuna basacağız.

/summon FallingSand - -1 - {Block:iron_block,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Passengers:[{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:tellraw @a {"text":"\n [1.9] Village Generator","bold":"true","color":"gold","extra":[{"text":" by IJAMinecraft\n","bold":"false","color":"gold"},{"text":" (youtube.com/c/IJAMinecraft)","bold":"false","hoverEvent":{"action":"show_text","value":{"text":"Click here to visit my channel!","color":"white"}},"clickEvent":{"action":"open_url","value":"IJAMinecraft"},"color":"white","italic":"true"},{"text":"\n Read this:","bold":"false","color":"gold"},{"text":" [Terms of Use]\n","bold":"false","hoverEvent":{"action":"show_text","value":{"text":"IF you credit me / link to me,\nyou're allowed to make videos about this\ncommand and to use it in your projects.","color":"white"}},"color":"red"}]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule logAdminCommands false,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setworldspawn - - -,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -2 --3 -1 --2 -6 -12 air,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --3 -2 --1 -6 -2 stained_glass 14,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill - --3 -2 - -6 -2 stained_hardened_clay 14,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -2 --3 -3 --2 -6 -12 stained_hardened_clay 14,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --2 -3 --1 -5 -12 air,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -2 redstone_lamp,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --3 -3 --1 --3 -12 bedrock,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill - --2 -3 - -5 -12 stained_hardened_clay 0,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock -1 --2 -4 chain_command_block 3,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock -1 -5 -3 chain_command_block 3,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --1 -4 -1 -5 -4 chain_command_block 6,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --2 -3 -1 -4 -3 chain_command_block 1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:clone -1 --2 -3 -1 -5 -4 -1 --2 -5,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:clone -1 --2 -3 -1 -5 -4 -1 --2 -7,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:clone -1 --2 -3 -1 -5 -6 -1 --2 -9,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock -1 --2 -3 repeating_command_block 1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:clone -1 --2 -3 -1 -5 -12 --1 --2 -3,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --1 -11 -1 -2 -11 chain_command_block 1 replace {auto:0b},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_4,tag=b_ho] - - - summon Rabbit - - - {CustomName:b_to}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_3,tag=b_ho] - - - summon Rabbit - - - {CustomName:b_bwh}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_2,tag=b_ho] - - - summon Rabbit - - - {CustomName:b_swh}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_1,tag=b_ho] - - - summon Rabbit - - - {CustomName:b_sh}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -11 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_sh] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -11 {Command:fill -1 -2 - -1 --1 - stained_hardened_clay 0 replace obsidian},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -11 {Command:fill -1 -3 - -1 - - obsidian 0 replace bedrock},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -11 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=2] slot.hotbar.1 spawn_egg 1 0 {display:{Name:"Stone House"},EntityTag:{id:"Rabbit",CustomName:"b_sh"},HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -10 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] - - - scoreboard objectives remove b_3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -10 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] - - - scoreboard objectives remove b_2},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -10 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] - - - scoreboard objectives remove b_1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -10 {Command:kill @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=75,score_b_1=80]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_1_min=3,score_b_1=3] - - - kill @e[type=Item,r=2]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -10 {Command:scoreboard players add @a[score_b_4_min=4] b_4 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -10 {Command:scoreboard players set @a[score_b_4_min=2,score_b_4=2] b_4 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -10 {Command:scoreboard players add @a[score_b_4_min=1,score_b_4=1] b_4 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -9 {Command:clear @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -9 {Command:effect @e[type=Shulker,tag=b_shulk] 11 100 180 true},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -9 {Command:execute @e[type=Shulker,tag=b_shulk] - - - particle magicCrit - - - 0.5 0.5 0.5 0.1 5},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -9 {Command:execute @e[type=Shulker,tag=b_shulk] - - - gamemode 1 @a[m=2,r=8]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -9 {Command:execute @e[type=Shulker,tag=b_shulk] - - - gamemode 1 @a[m=0,r=8]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -9 {Command:},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -9 {Command:},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -9 {Command:},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -7 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=2] slot.hotbar.3 spawn_egg 1 0 {display:{Name:"Big Wooden House"},EntityTag:{id:"Rabbit",CustomName:"b_bwh"},HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=57,score_b_1=57] - - - scoreboard players set @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] b_3 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=57,score_b_1=57] - - - scoreboard players set @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] b_4 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=71,score_b_1=71] - - - scoreboard players set @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] b_3 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=71,score_b_1=71] - - - scoreboard players set @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] b_4 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -7 {Command:clear @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] snowball},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -7 {Command:clear @a[score_b_3_min=2,score_b_3=2] spawn_egg},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -7 {Command:execute @e[type=Snowball,tag=b_vill] - - - scoreboard players set @a b_3 2 {Inventory:[{id:"minecraft:snowball",tag:{HideFlags:127,display:{Name:"Generate a village"}}}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -6 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1,name=b_3,c=12]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -6 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1,name=b_4,c=2]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -6 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - spreadplayers - - 6 25 false @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -6 {Command:kill @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_1_min=5]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -6 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=2] slot.hotbar.4 spawn_egg 1 0 {display:{Name:"Wooden Tower"},EntityTag:{id:"Rabbit",CustomName:"b_to"},HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1,name=b_2,c=24]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1,name=b_1,c=22]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=72,score_b_1=72] - - - scoreboard players tag @e[type=ArmorStand,tag=b_ho1,r=1] add b_ho},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=57,score_b_1=57] - - - spreadplayers - - 6 70 false @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,r=1]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=57,score_b_1=57] - - - scoreboard players tag @e[type=ArmorStand,tag=b_ho1,r=1] add b_ho},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -5 {Command:kill @e[type=ArmorStand,tag=b_ho]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=53,score_b_1=56] - - - summon ArmorStand - - - {CustomName:b_4,Tags:["b_ho1"],NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=40,score_b_1=56] - - - summon ArmorStand - - - {CustomName:b_3,Tags:["b_ho1"],NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --1 -4 --2 -1 -4 -2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill - - --2 - -1 -2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 - - -2 -1 - air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill -1 - --1 -1 -2 --1 ladder 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - summon Rabbit - - - {CustomName:b_furn}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - setblock --1 -1 -1 torch 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=25,score_b_1=56] - - - summon ArmorStand - - - {CustomName:b_1,Tags:["b_ho1"],NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=20,score_b_1=56] - - - summon ArmorStand - - - {CustomName:b_2,Tags:["b_ho1"],NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -5 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 -4 --1 -2 -4 -1 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -4 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --1 -2 --1 -1 -2 -1 stone_slab 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -3 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --1 - --1 -1 -4 -1 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -2 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --1 - --2 -1 -1 -2 cobblestone},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 -1 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 - --1 -2 -1 -1 cobblestone },Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 - -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 -5 --2 -2 -5 -2 stone_slab 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --1 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 -3 --2 -2 -4 -2 fence 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata --1 --2 -3 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_sh] - - - fill --2 -2 --2 -2 - -2 log 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -11 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_swh] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -11 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_3=98] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -11 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_ho] - - - fill -5 --1 -5 --5 --1 --5 gravel},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -11 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_ho,name=!b_bwh] - - - summon Villager -1 - -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -11 {Command:scoreboard players set @e[type=Rabbit,name=b_furn] b_3 99},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -11 {Command:scoreboard players set @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=56,score_b_1=56] b_1 70},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -11 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - setblock - -2 -1 torch 4},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -2 -11 -2 --2 -11 --2 log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -1 -11 -1 --1 -12 --1 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -1 - -1 --1 -1 --1 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill --2 -2 --2 -2 -2 -2 log 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill - - --1 - -11 --1 ladder 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - setblock - -1 -1 torch 4},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -10 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_to] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -10 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - setblock --1 -1 -2 torch 4},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -2 -12 -2 --2 -12 --2 fence},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -3 -11 -3 --3 -11 --3 wooden_slab 8},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -2 -10 -1 --2 -10 --1 planks},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -1 -10 -2 --1 -10 --2 planks},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill - - --2 - -9 --2 log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill - - -2 - -9 -2 log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill --2 - - --2 -9 - log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -9 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -2 - - -2 -9 - log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -3 -1 - --3 - - air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - summon Rabbit - - -1 {CustomName:b_furn}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - summon Rabbit - - --1 {CustomName:b_furn}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill - - - - -3 - log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -1 - - -1 -3 - ladder 5},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill --1 - - --1 -3 - ladder 4},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -8 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_to] - - - fill -1 - -1 --1 -9 --1 planks},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -8 {Command:scoreboard players add @e[type=Rabbit,name=b_furn] b_3 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -3 -1 --2 --3 - --2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -3 -1 -2 --3 - -2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -2 -2 -2 --2 -2 --2 wooden_slab},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -2 - -2 --2 -3 --2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -2 - -3 --2 -1 --3 planks},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -3 -3 -3 --3 -3 --3 fence},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_bwh] - - - fill -3 -2 -3 --3 - --3 log},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -7 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - summon Rabbit --1 - -1 {CustomName:b_furn}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -6 {Command:scoreboard players add @e[type=Shulker,tag=b_shulk] b_3 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -6 {Command:scoreboard players set @e[type=Shulker,tag=b_shulk,score_b_3_min=5] b_3 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -6 {Command:scoreboard players add @e[type=Shulker,tag=b_shulk] b_3 30 {Peek:30b}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -6 {Command:execute @e[type=Shulker,score_b_3_min=31,score_b_3=31] - - - setblock - - - cauldron 2},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -6 {Command:execute @e[type=Shulker,score_b_3_min=32,score_b_3=32] - - - setblock - - - enchanting_table},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -6 {Command:execute @e[type=Shulker,score_b_3_min=33,score_b_3=33] - - - setblock - - - jukebox},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -6 {Command:execute @e[type=Shulker,score_b_3_min=34,score_b_3=34] - - - setblock - - - anvil 5},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -6 {Command:tp @e[type=Shulker,score_b_3_min=30] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -5 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_3_min=99] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -5 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_3_min=99] - - - summon Shulker - - - {Silent:1,CustomName:"Will turn into furniture!",Invulnerable:1,Tags:["b_shulk"]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -5 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_furn] - - - difficulty 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -5 {Command:tp @e[type=Rabbit,name=b_furn,score_b_1_min=4,score_b_1=4] - --300 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=3] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,r=3,score_b_1=2]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -5 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill - - -2 - -1 --2 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -5 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill --2 - - -2 -1 - air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -5 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill -1 - --1 -1 -3 --1 ladder 3},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -4 {Command:kill @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,score_b_1_min=60,score_b_1=65]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -4 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=2] slot.hotbar.2 spawn_egg 1 0 {display:{Name:"Small Wooden House"},EntityTag:{id:"Rabbit",CustomName:"b_swh"},HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill -2 - -2 --2 -3 --2 log 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill -2 -4 -2 --2 -4 --2 spruce_fence 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill --1 - -2 -1 -2 --2 planks 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill --2 - -1 -2 -2 --1 planks 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill -1 -4 -1 --1 - --1 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -4 {Command:execute @e[type=Rabbit,name=b_swh] - - - fill -1 -3 -1 --1 -3 --1 wooden_slab 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -5 -3 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,tag=b_vill] b_1 1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -4 -3 {Command:tp @e[type=ArmorStand,tag=b_vill] - - - -9 -},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -3 -3 {Command:execute @e[type=Snowball,tag=b_vill] - - - summon ArmorStand - -0.3 - {Tags:["b_vill"],NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Small:1,ArmorItems:[0:{id:},1:{id:},2:{id:},3:{id:planks}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -2 -3 {Command:execute @e[type=Snowball,tag=b_vill] - - - kill @e[type=ArmorStand,tag=b_vill,r=5]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 -1 -3 {Command:scoreboard players set @a[score_b_1_min=1,score_b_1=2] b_1 0},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 - -3 {Command:execute @a[score_b_1_min=2,score_b_1=2] - - - scoreboard players tag @e[type=Snowball,r=2] add b_vill},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --1 -3 {Command:scoreboard players set @a b_1 2 {SelectedItem:{id:minecraft:snowball,tag:{HideFlags:127,display:{Name:"Generate a village"}}}}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata -1 --2 -3 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=2] slot.hotbar.0 snowball 1 0 {display:{Name:"Generate a village"},HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill -1 --3 -12 --1 -5 -12 stained_hardened_clay 0,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 -2 -13 minecraft:wall_sign 3 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Gravel\\\",\\\"bold\\\":\\\"true\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 bedrock 0 replace redstone_block\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[On] [Off]\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 redstone_block 0 replace stained_hardened_clay\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 -1 -13 minecraft:wall_sign 3 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Villagers\\\",\\\"bold\\\":\\\"true\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 bedrock 0 replace redstone_block\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[On] [Off]\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 redstone_block 0 replace stained_hardened_clay\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 - -13 minecraft:wall_sign 3 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Furniture\\\",\\\"bold\\\":\\\"true\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 bedrock 0 replace redstone_block\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[On] [Off]\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 redstone_block 0 replace stained_hardened_clay\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 --1 -13 minecraft:wall_sign 3 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Small Villages\\\",\\\"bold\\\":\\\"true\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 bedrock 0 replace redstone_block\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"[On] [Off]\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill -1 - --2 -1 - --2 redstone_block 0 replace stained_hardened_clay\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill - --1 -12 - -2 -12 redstone_lamp,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:fill - --1 -11 - -2 -11 redstone_block,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_1 dummy b_1,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_2 dummy b_2,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_3 dummy b_3,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_4 dummy b_4,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - -4 -1 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"Village\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"setblock - -2 -3 redstone_block\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Generator\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\"}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"Command by\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"IJAMinecraft\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"fill - -2 -3 - -2 -10 stained_hardened_clay 14\\\"}}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - -3 -1 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"[Get Items]\\\",\\\"color\\\":\\\"green\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Rightclick this\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"setblock - --5 -2 redstone_block 0 replace\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"sign to get\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"scoreboard players set @p b_4 1\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"your items!\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - -2 -1 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\"[Destroy]\\\",\\\"color\\\":\\\"red\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Rightclick this\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"setblock - --4 -2 redstone_block 0 replace\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"sign to destroy\\\",\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"scoreboard players set @p b_4 4\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\"the machine!\\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --1 -1 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\" \\\"}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Activate\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_green\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"setblock - --1 -2 redstone_block 0 replace\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"Machine\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_green\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\" \\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --3 -1 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{\\\"text\\\":\\\" \\\"}",Text2:"{\\\"text\\\":\\\"Deactivate\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"setblock - -1 -2 air\\\"}}",Text3:"{\\\"text\\\":\\\"Machine\\\",\\\"color\\\":\\\"dark_red\\\",\\\"bold\\\":true,\\\"clickEvent\\\":{\\\"action\\\":\\\"run_command\\\",\\\"value\\\":\\\"playsound ui.button.click ambient @p - - - 1 0.8 1\\\"}}",Text4:"{\\\"text\\\":\\\" \\\"}"},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -3 redstone_block,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - -5 -4 command_block 0 replace {Command:tellraw @p {"text":" This command is by","color":"gold","extra":[{"text":"\n youtube.com/IJAMinecraft","clickEvent":{"action":"open_url","value":"IJAMinecraft"},"color":"red"}]}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -4 repeating_command_block 0 replace {Command:testfor @a[score_b_4_min=11]},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -5 unpowered_comparator 2,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -6 command_block 0 replace {Command:scoreboard objectives remove b_4},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock - --2 -7 command_block 0 replace {Command:fill --2 --1 --6 -2 -8 -6 air},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock --1 --2 - iron_block,Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:summon FallingSand --1 - - {Block:command_block,Time:1,TileEntityData:{Command:fill -1 -1 - - --2 - air}},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:summon FallingSand --1 -1 - {Block:iron_block,Time:1},Passengers:[{id:MinecartCommandBlock,Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=2]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}]}

Done ( Tamam ) dedikten sonra sohbette şu şekilde kodlar gözükecek.

2018-04-08_15.40.20.png


Not : Bu kodu yazdıktan sonra sizi oyundan atarsa oyuna tekrar girip sadece komut bloğunun yanına Redstone bloğu koyun.

Ardından Markette Redstone ( Kızıltaş ) bölümünden Komut Bloğunu çalıştırmak için bir araç alıyoruz.

Ben butonu tercih ettim siz işaretlediklerimden her hangi birini alabilirsiniz.



Aldığımız aracı SHIFT basarak komut bloğunun üstüne koyuyoruz.

2018-04-08_15.40.31.png


Düğmeye bastıktan sonra karşımıza büyük bir makine çıkacak.

2018-04-08_15.40.49.png


Burada Get Items tuşuna basarak köy yapmak için gerekli eşyaları alırız.

2018-04-08_15.41.07.png


Destory tuşuna basarakta makineyi yok edebilirsiniz.

2018-04-08_15.41.28.png


Eşyalarımızı aldığımızda göre, köyümüzü oluşturalım! :)
Wooden Tower :
Yukarıdaki resimde 5. slotta bulunan Wooden Tower düz bir zemine koyduğunuzda size bir tahta kule verir. Bunu köyünüzü savunma amacı ile kullanabilirsiniz.


2018-04-08_15.41.44.png

Big Wooden House :
Yukarıdaki resimde 4. slotta bulunan Big Wooden House düz bir zemine koyduğunuzda size büyük tahta bir ev verir. Bunu köyünüzün köylülerini barındırmak için kullanabilirsiniz.


2018-04-08_15.42.37.png

Small Wooden House :
Yukarıdaki resimde gördüğünüz 3. slotta bulunan Small Wooden House düz bir zemine koyduğunuzda size küçük tahta bir ev verir. Bunu köyünüzün köylülerini barındırmak için kullanabilirsiniz.


2018-04-08_15.43.13.png

Stone House :
Yukarıdaki resimde gördüğünüz 2. slotta bulunan Stone House düz bir zemine koyduğunuzda size küçük taş bir ev verir. Bunu canavarlardan korunmak için kullanabilirsiniz!


2018-04-08_15.43.36.png

Generate a village :
Yukarıdaki resimde gördüğünüz 1. slotta bulunan Generate a village düz bir zemine koyduğunuzda size büyük bir köy kurar. Köyde köylüler, çocuk köylüler bulunmaktadır.


2018-04-08_15.44.04.png

Bu kod sayesinde 1.9 sürümünde istediğiniz köyü kurup yönetebilirsiniz :)

Şimdi ise 1.8 ile giren arkadaşlarımız için SEED kodları vereceğim :)
Ancak Kodları vermeden önce SEED nasıl kullanılır size bunu göstereceğim.



İlk önce minecraftı açıyoruz ve Single player ( Tek oyunculu ) butonuna tıklıyoruz.


Single Player ( Tek Oyunculu ) seçeneğine girdikten sonra Create New World ( Yeni Dünya Yarat ) butonuna tıklıyoruz.


Gelen bölüme More World Options (Diğer Dünya Ayarları ) butonuna tıklıyoruz.



Buraya tıkladıktan sonra yeni bir bölüm açılacak buraya SEED yazacağız.



SEED yazdıktan sonra oyuna giriyoruz ve ufak bir arayıştan sonra çok zaman geçmeden köyümüzü buluyoruz :)



Bu SEEDi aşağıda belirteceğim, fotoğraftaki SEED'te 2 adet TEMPLE ve 1 adet VİLLAGE bulunmakta.

SEED ;
  • -9065479248748140566 ( BU SEED FOTOĞRAFTAKİ SEEDTİR )
  • 998538147 ( Desert Temple )
  • -5181140359215069925 ( Ocean Temple )
  • -1480351183376464763 (Village)
Bu seedleri kullanarak daha kolay bir minecraft macerasına çıkabilirsiniz.

Açıkçası köy veya diğer yapıları bulmak bana çok zor geliyor. Çok az bulunuyormuş gibi veya benim şansımdır. Ancak her biome da en az 1 tane olmalı diye düşünüyorum. Umarım Minecraft yöneticileri sesimizi duyar. :)

İyi oyunlar!
 



Üst