Minecraft Oynarken Korkuyorum!

berkayfck

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yalnızlık korkusu... Somsoğuk bir korku! Bir hevesle oyunu açıyorum ve hayatta kalmaya başlıyorum. Ama o ormanın derinliği ve sizi yutan o dünya beni biraz korkutuyor... Oyuna yanlızlık duygusu çok güzel verilmiş gerçekten. Hayır beni o yaratıklar korkutmuyor beni asıl korkutan şey oyundaki o yalnızlık ve duyulan o sesler...

Sizce korkmamam için ne yapmalıyım arkadaşlar? Bu zamana kadar nice korku oyunları bitirdim (DeadSpace, SilentHill) fakat bu oyun korku oyunu olmamasına hatta pixel görüntülü olmasına rağmen o yalnızlık hissi insanı çok korkutuyor...
 
Moderatör tarafından düzenlendi:

berkayfck

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Sesleri kapat , brightness aç.Grafikleri fancy yap.Maden kaz,zırh yap.Ve oyundan korkmana gerek yok.her şey kareden ve +8 için yapılmış bir oyun.
Belirttiğim gibi nice korku oyunları bitirdim aklına gelebilecek her korku oyununu oynadım amnesiayı bile ama minecraftaki o ormanın derinlikleri ve yalnızlık korkusu insanı biraz tedirgin yapıyor
 

IronYollarıTaşlı

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
aynı korku bende de var yanımda bir arkadaşla oynarım hep :D ama bulduğum bir yöntem var dünyanı yaratırken "yapılar" ı açık yap sonra köylüleri ara bulunca onların evinde kal vb. o zaman az da olsa korku azalıyor :D
 

Craftkolik43

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
eğer kabağın varsa golem yap.:)golem yapınca yanlızlık hissi azalıyor .ama golemler biyere giderken seninle birlikte gelmiyor.o yüzden evinin yakınında kar biyomu varsa bir kurt evcilleştir.o zaman yalnızlıktan eser kalmıyor . ben genelde öyle yaparım
 

berkayfck

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Kale gibi bir ev yaptım ve evin yanına çukur kazdım tuzak olsun maksat :) Bu arada köyleri nasıl bulabilirim ?
Birde şu enderman yanındayken saldırıyormu yoksa sen vurmadan o sana vurmazmı ? Yorumlarınız için teşekkürler :)
 

Life Hunter

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
neden korktuğunu biliyorum,Çünkü oyunda müzik ve ya herhangi bir şey yok.tamamiyle yalnızsın o senin dediğin korku oyunları(amnesia silent hill dead space)o oyunlardada senin yapman gereken bir şey var ama minecraft da yok öylesine durabilirsin istersen.o zaman da yalnızlık insanı korkutuyor.elbetde ne demeye çalıştığımı anlamadın değilmi:Dneyse anlıya bildiysen o zaman iyi.
 

berkayfck

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
neden korktuğunu biliyorum,Çünkü oyunda müzik ve ya herhangi bir şey yok.tamamiyle yalnızsın o senin dediğin korku oyunları(amnesia silent hill dead space)o oyunlardada senin yapman gereken bir şey var ama minecraft da yok öylesine durabilirsin istersen.o zaman da yalnızlık insanı korkutuyor.elbetde ne demeye çalıştığımı anlamadın değilmi:Dneyse anlıya bildiysen o zaman iyi.

Demek istediğinizi tabikide anladım zaten bende bundan bahsediyordum :) Oyundaki o pixel yaratıklar korkutmuyor yalnızlık korkutuyor aynen aklımdan geçenleri yazmışsınız beni anlayan birini bulmak ne güzel :)
 

NewBaby

Marangoz
En iyi cevaplar
0
ok ben bi arkadaslan daha baska bir sey kasıyodum okuldan süper gelmistik server kuruyom skype varsa söyle mikte olsun :D
 

ilkaybaytar

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Hiç multiplayer oynadın mı? Benim tavsiyem bir serverda multiplayer oynaman .küfürlü bir server bul kufur ede ede oyna...
 
Üst