Minecraft Oynarken Korkuyorum!

ShouldToBe

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Gidin bir HardCore açın ve herobrine modu yükleyin ve hardcorede onu çağırın. Savaşın. Ölürseniz bile artık korkunuz geçti yada x10 oldu. Bunu yaparken herobrinenin çıkardığı EEEEEEEEEEE! sesinden korkuyorsanız arkadan kopmalık şarkılar açın ve benim gibi kafayı yemiş gibi önünüze gelene saldırın. Kurt ordusu yapın ve herobrine öldürün. Korkunuz tamamen geçti yada x20 oldu. x20 olunca oyunu silin yada bilgisayarı camdan aşağı atın.
 

DarkEnder

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Psikolojik bir şey.O kadar çocuksu bloklardan insan nedense tırsıyor.Çoğu korku filminde çocukların yada oyuncakların kullanılmasının nedeni bu.
Korkmaman için;
-Evcil hayvan edin.
-Köye taşın.
Böylece korkun azalır.
 

Furkax

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Kale gibi bir ev yaptım ve evin yanına çukur kazdım tuzak olsun maksat :) Bu arada köyleri nasıl bulabilirim ?
Birde şu enderman yanındayken saldırıyormu yoksa sen vurmadan o sana vurmazmı ? Yorumlarınız için teşekkürler :)
Endermanlar ona vurduğunda, değdiğinde ve göz göze geldiğinizde saldırıyo... Göz göze gelmemek için kafana Balkabağı Geçir..[DOUBLEPOST=1373144822,1373144471][/DOUBLEPOST]Oyunu Oynarken ESC'ye tıkla bi menü açılıyo Oradan Options'a (Ayarlar) Tıkla, Difficulty (Zorluk) bölümünü Peaceful (Barışçıl) yap Canavar Doğmaz..
Yine Korkunç Sesler Duyuyosan Options'a Tıkla Sonra Music (Müzik) 'i %0 Yap... O Sesler Müziğin Parçasıdır..
 

Joseph_1907

Marangoz
En iyi cevaplar
0
sizinkiler bişeymi benim evin oralara çok enderman geliyor gündüzleri bile :ağla:

bu arada 1.5.2'de herobrine çıkmıyor değil mi??
 

İnferi

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
bence oyunun müziklerini fullle sesleride azcık kalana dek kıs oyunun müziğinin yanında kendine deniz evi yap(denizin ortasına bloklat git ve yer yap) bunları yaptıktan sonra kendini oyuna ve oyunun müziğine ver inan bana o kadar kötü hissetmeyeceksin
 

DeePRaGe

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
sizinkiler bişeymi benim evin oralara çok enderman geliyor gündüzleri bile :ağla:

bu arada 1.5.2'de herobrine çıkmıyor değil mi??
Beta 1.7.3 den beri oynuyorum belki yüzlerce saat minecraft oynadım ama ne herobrineye nede onun gibi ilginç birşeye rast geldim.
 

yigit1010101

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
O banada oluyor ama ben en büyük korkumu madende yaşadım bende çok korku oyunu oynadım (dead space vb..) her şey yoolundaydi elmas ariyorken 2 örümcek aniden karanliktan önüme firladi:gerçektensinirli:korkudan sandalyeden düştüm ellerim titredi 2 gün oyuna giremedim o gündür minecraftte tek basima madene girmeye korkuyorum :s
 

acemioyuncu190

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Arkadaslar bukadar büyütmeyin tamam yalnizsinizda korkmayın herobrine felan +8 bir oyun olan minecraftta bu kadar korkuyorsaniz gece girin ve madene girin korkarsiniz ama alisinca herobrine neki ondan bile korkmazsiniz
 

kedi1111

Marangoz
En iyi cevaplar
0
:) :D x) XD beyler valla ilk kez böyle kare oyundan korkan görüyom hadi neyse konuyu saptırmayayım korkmamak için kardeş ne yapmak biliyonmu oyunu aç istersen korku modu yükle sonra googleden ajdar çikida muz yaz valla oyunu tüm gün oyna hiç korkmassın X} :DDD
 

LegendofAnatolia

Kaptan Penguen
En iyi cevaplar
0
Creative ol ful enchant bas üstüne elmas setine 64lük enchantment golden apple ve iksirleri çantana doldur brighntesi aç sonuna kadar ekranınında parlaklığını aç peacifull a al sesleri kapa müzikleride kapa bir şey olmaz veya serverde takıl
 

SpeedKnife

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bndede bazen oluyor baya bi oynuyorum sonra yalnızlıktan bnde sıkılıyorum sonra haritayı siliyorum tekrar başlıyorm :D
 

Ancalagon

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Arkadan 63 style a¢ korku ge¢er korktuklarIna ana avrat soversin :D[DOUBLEPOST=1374159311,1374158995][/DOUBLEPOST]O kadar korkuyosan git slender oyna yalnIzlIk korkun ya azalIr yada daha da artar :D
 

RoelTorEs

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Arkadan 63 style a¢ korku ge¢er korktuklarIna ana avrat soversin :sırıtmak:[DOUBLEPOST=1374159311,1374158995][/DOUBLEPOST]O kadar korkuyosan git slender oyna yalnIzlIk korkun ya azalIr yada daha da artar :sırıtmak:

:D[DOUBLEPOST=1374353888][/DOUBLEPOST]Sırf korkumun artması için herobrine mod + slenderman modunu yükledim korkudan mapı sildim multiplayere başladım :D
 
Üst