1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft ( Psp Versiyon )

Konusu 'Oyun Konsolu' forumundadır ve DarkGame tarafından 25 Ocak 2013 başlatılmıştır.

  1. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
    reklam
    Arkadaşlar minecraft'ı psp de oynamak istiyenler için lamecraft var. Yapımcısı polonyalı bir coder.
    Ayrıca lamecraft'ın web sitesi : TIKLA
    Lamecraft indirmek için : TIKLA
    İndirdiğiniz Klasöru Rardan Cikartin ve
    Dosyayi PSP / GAME klasorune atin .Bu indirme linki çalışmıyorsa lütfen lamecraft'ın sitesine girin.Orda indirme linkleri veriliyor ordan bulabilirsiniz.
     
  2. Msacakci

    Msacakci Sudan Çıkmış

    Katılım:
    12 Mart 2013
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    benim psp de game diye bir yer yok kendim açtım olmuyor
     
  3. Imdevilpro1

    Imdevilpro1 Yeni Doğmuş

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    olmaz çünkü iso yada game diye olcak psp klasörünün içinde olması lazım
     
  4. 123creeperkiller

    123creeperkiller Zombi Katili

    Katılım:
    16 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    1
    olum seninki nası bi psp bi version update at belki düzelir
    :D atrıca lamecraft psp için gerçek oyun değildir.daha önce ben de forumda paylaştım .lamecraft basit bir oyundur. :D dolayısıyla da hatalar var :) ama evet .ev yapmak için idealdir.güzel bi konu olmuş ;) (lamecraft pc versyonuna benzemez acayip dandik)
     
  5. DeLTa17

    DeLTa17 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Çok saol iyi bir çalışma yapmış lan adam :sırıtmak: ama link kırık indirilmiyor...:(
     
  6. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
    Lamecraft ın asıl sitesini vermiştim bi ordan bak bulamazsan internetten araştır.Bende bakıcam şimdi.
     
  7. guy

    guy Zombi Katili

    Katılım:
    12 Kasım 2012
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    116
    adam bi .com domaini almaya üşenmiş galiba.
     
  8. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
  9. 2Fast2Quick

    2Fast2Quick Taş Madencisi

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    11
    Yüklemek için crackli olması gerekiyor pspnin sanırım.
     
  10. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
    Evet.
     
  11. DeLTa17

    DeLTa17 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1

    Saol peki indirdinmi sen psp için nasıl iyi oluyormu
     
  12. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
    Evet indirdim psp'de oynayabiliyorum sorun yok yani. :)
    Güncel.
    Güncel.
    Güncel.
    Güncel.
    Güncel.
    Çok iyi görüntülenme almış konu ama artık kimsenin umrunda değil sanırım ? :)
    Düşünce beğeni ve görüşleri alalım lütfen :D
    Arkadaşlar genellikle açtığım konular yardımcı şeyler olur.İmzamda'da açtığım önemli bulduğum konular yer alır.Açtığım konuları güncel tutmama yardımcı olursanız teşekkür ederim :)
    Güncel.
     
  13. bur4k2796

    bur4k2796 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    22 Ekim 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    oynayan arkadaşlar memnunmu acaba psp alıcam ama %70 minecraft için okulda çık sıkılıyorum :D
     
  14. DarkGame

    DarkGame Demir Madencisi

    Katılım:
    27 Eylül 2012
    Mesajlar:
    339
    Beğenileri:
    137
    Ben oynadığımda sıkılmadım yani bence bi dene :)
     
  15. BeyondBirthday

    BeyondBirthday вeyoɴd вιrтнdαy

    Katılım:
    12 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3.390
    Beğenileri:
    3.202
    Moblar çok Hit
    ama pc nin olmadığı yerde eğlenmek için kullanabilinir.
     
  16. ZekiKos

    ZekiKos Kızıltaş Madencisi
    Emekli

    Katılım:
    11 Eylül 2013
    Mesajlar:
    453
    Beğenileri:
    265
    Orjinal iyidir :D
     
  17. Olcay54

    Olcay54 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    23 Ocak 2015
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    1
    beyler ben bulamıyorum konu biraz eski ama link atarmısınız? :kaş:
     

Sayfayı Paylaş