Minecraft Raiden

Thepoisonn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Merhaba arkadaşlar ben redstone bölümüne sub-zeroyu yapıp atmıştım çok beğenilmişti ardında istek üzerine raiden yaptım ve 1 yorum bile gelmedi :D bari buraya atayım dedim fikirleriniz neler ?

 

uyusuak

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok baştan sağma bir video olmuş eğer ünlü bir youtuber değilseniz böyle laubali videolar atarsanız yükselemezseniz hatta düşersiniz. *Random Moments* kategorisi düzeyinde bir video olsaydı bile pek güzel olmamış. Vs konusunda vs mi yapıyorsunuz yoksa atışıyor musunuz anlamadım birader.
 

Thepoisonn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Çok baştan sağma bir video olmuş eğer ünlü bir youtuber değilseniz böyle laubali videolar atarsanız yükselemezseniz hatta düşersiniz. *Random Moments* kategorisi düzeyinde bir video olsaydı bile pek güzel olmamış. Vs konusunda video vs mi yapıyorsunuz yoksa atışıyor musunuz anlamadım birader.
tamam eleştiri yap ona bir şey demiyorumda birader felan noluyoruz ?
 

uyusuak

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Biraderin anlamını bilmiyorsan adres çubuğuna google yazdıktan sonra gereken aramayı yapıp bulabilirsin.
 

uyusuak

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
O yüzden ben de diyorum ki, atar yapıp yapmadığımı *birader* kelimesinin anlamadını öğrendikten sonra anlamanı rica ediyorum.
 

Prenscan13

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok baştan sağma bir video olmuş eğer ünlü bir youtuber değilseniz böyle laubali videolar atarsanız yükselemezseniz hatta düşersiniz. *Random Moments* kategorisi düzeyinde bir video olsaydı bile pek güzel olmamış. Vs konusunda vs mi yapıyorsunuz yoksa atışıyor musunuz anlamadım birader.
adam emek verip yapıyor forumda gösteriyor hiç olmasa daha mı iyi ?
 

uyusuak

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
adam emek verip yapıyor forumda gösteriyor hiç olmasa daha mı iyi ?
Ben burada maalesef "Video Recorder" programındaki "Başlat" butonuna tıklama eyleminin dışında verilen bir emeği göremiyorum. Adam paylaşmışsa, buraya, bizim de eleştirmeye yorum yapmaya yetkimiz var diye düşünüyorum, belki de yoktur kendi videoları özeldir çünkü beyefendi videolarında eleştiri almak istemeyen birisine benziyor.
 

Thepoisonn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Ben burada maalesef "Video Recorder" programındaki "Başlat" butonuna tıklama eyleminin dışında verilen bir emeği göremiyorum. Adam paylaşmışsa, buraya, bizim de eleştirmeye yorum yapmaya yetkimiz var diye düşünüyorum, belki de yoktur kendi videoları özeldir çünkü beyefendi videolarında eleştiri almak istemeyen birisine benziyor.
fark ettiysen eleştirine bir şey demiyorum diyorum o sondaki birader bana yanlış geldi
 

uyusuak

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
fark ettiysen eleştirine bir şey demiyorum diyorum o sondaki birader bana yanlış geldi
Google'a sormaya çekiniyorsan ben sana yazayım "Beyfendi".

Birader kelimesi ingilizcedeki "Brother" kelimesinden gelmektedir. "Brother" = "Abi, kardeş". İngilizcedeki kısaltması "Bro". Türkçeye de, ingilizcedeki okunuşu "Bıradır"dan "Birader"e dönmüştür.
Ben sana kardeş deseydim daha az sinirlenecektin sanırım @Thepoisonn
 

Thepoisonn

Zombi Katili
En iyi cevaplar
0
Google'a sormaya çekiniyorsan ben sana yazayım "Beyfendi".

Birader kelimesi ingilizcedeki "Brother" kelimesinden gelmektedir. "Brother" = "Abi, kardeş". İngilizcedeki kısaltması "Bro". Türkçeye de, ingilizcedeki okunuşu "Bıradır"dan "Birader"e dönmüştür.
Ben sana kardeş deseydim daha az sinirlenecektin sanırım @Thepoisonn
hayır son cümleni okurken başkasının yerine koy kendini sanki kızmış gibi bi tavrın var sanki çektiğim videoda suç işlemişim gibi davranmışsın benim sinirlendiğim bu
 
Üst