dedigin gibi texturepacktande kaynaklanıyor olabilir yada haritadanda oda olabilir .minecraftı silmek istiyorsan %appdata% başlat kısmına yaz .minecraft çıkacaktırTexture Packdan Kaynakli Olabilir.KUllaniyorsan Defaulta Gecemyi Bi Dene
Olmadi .minecraft Klasorunu Sil (Onemli Dosyalari Almayi Unutma)
1 Seyi 2 Defa Soyleyip Bosu Bosuna Neden Mesaj Kasiyorsunki Zaten 1 Defa Soyledin...dedigin gibi texturepacktande kaynaklanıyor olabilir yada haritadanda oda olabilir .minecraftı silmek istiyorsan %appdata% başlat kısmına yaz .minecraft çıkacaktır
ayrıntılı bilgi vermemiştin adama ?1 Seyi 2 Defa Soyleyip Bosu Bosuna Neden Mesaj Kasiyorsunki Zaten 1 Defa Soyledin...
Ayrintili Bilgi Vermedigimi Soylemedi Ama Adam.minecraftı silmek istiyorsan %appdata% başlat kısmına yaz .minecraft çıkacaktır onu demiştim bide ?_?
ayrıntılı bilgi vermemiştin adama ?
Kardeş Tmm bende 2.sıradaki ayrıntılı bilgi verdim ;? ok kapatalım konuyu tartışma olmasın kardeşimAyrintili Bilgi Vermedigimi Soylemedi Ama Adam
Soylerse Detaya Inerimdim.Ayrica .minecraft Klasorunu Silmek 2. Siradaydi Hatirlarsan
Iyi Forumlar