Eğlence AmaçlıUğraştığınız işlere bak yok görünmez notmuş *-*
G. Not: Kullanmayı bende çok seviyorum havalı oluyor
Hard Modda oynaman lazım, (HardCore değil Hard mod, Oyun modu yani değiştirebilirsin /difficulty 3 yazarak veya esc ile.)Zombiler kapiyi nasil kiriyo benim mc da kirmiyolar
Normal Seviyede KırarlarZombiler kapiyi nasil kiriyo benim mc da kirmiyolar