Minecraft'ta kötü anlarınız

TrollMiav

Marangoz
En iyi cevaplar
0
Serverda tam bir chest dolusu elmasımı tabelamı kırarak deneme moderatör aldım napiyomuşum x-ray ile arıyomuşum :D :D :D:D
 

paragomi

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Aslında birkaç tane var, 1.si minecraftta büyük hayallerle açtığım haritada jungle ormanın ortasında doğup dakikalarca yol gitmeme rağmen bırak jungleden kurtulmamı ev yapacak yer bile bulamamam

2.Serverde kazialaninda kazi yaparken üstüme kum atarak öldürmeye çalışmaları

3.Yerin en dibindeki mağaralarda kaybolmam ve buda yetmezmiş gibi yukarı doğru kazarak çıkarken kazmanın kırılması ve yanımda çubuk yapacak odunun bulunmaması.(bazen böyle durumlarda haritayı siler 3-4 saat mc oynamam)

4.Sağlam ganimetlerle madendeki mesaimi bitirip eve dönmeye çalışırken 2x1 2x2 lik gibi yerlere düşmem ve kazarak çıkarken kazdığım yerden lav çıkması

5.Ana karanın 10 block ötesindeki adaya ev kurmam ve evin etrafınıda surla çevirip içini aydınlattığım bir haritada madene gitmek için çıktığımda kazmamı almak için geri dönüp kapıyı açık bıraktığım anda içeriye creeperın girip ben kazmayı alırken patlaması ve tüm evimi mahvetmesi(çok emek vermiştim. bu yüzden 1 haftaya yakın mc oynamadım)

şimdilik bu kadar :D
 

LightingDead

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
serverda birini gördüm yeni gelmiş gibiydi bende acıdım elmas kazmamı verdim sonra banlandım (nedense):gerçektensinirli:
 

LaST-LeGioN

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
ben yeni gelenlere 10 ar elmas veriyorum banlanmıyorum. neyse bir şey soracam. minecraft hamachi server kuruyorum. ben giriyorum başkası giremiyor. başkaları girerken connection time out: connect hatası alıyorlar. nasıl düzeltecem
 

LightingDead

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
ben yeni gelenlere 10 ar elmas veriyorum banlanmıyorum. neyse bir şey soracam. minecraft hamachi server kuruyorum. ben giriyorum başkası giremiyor. başkaları girerken connection time out: connect hatası alıyorlar. nasıl düzeltecem

bilmiyorum ama benim hamachis serverim var özel konuşmadan hallederiz
 

KaraQarplan

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Bir keresinde DİAMOND bulmuştum redstone falan filan sonra lava düştüm. :( :( :( ÇOK KÖTÜ OLMUŞSTU
 

Emir77

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Çok urastigim evin yolunu kaybetmek !

Ayakkabı Kutusundan Tapatalk ile Gönderildi
 

esrakedi

Ağaç Yumruklayıcı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşların üzerine hiçbir zırh yokken elimde dia kazmalarla beni nether portalına itmeleri ve sonra portalı kırmaları -_- 2 hafta mc oynamamıştım...
 

Oquzpaul

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
survivalda evimi falan herseyi tamamlamıstım o sırada bir creeper sayesinde emeklerim gitti :emin:
 

mentar123

Taş Madencisi
En iyi cevaplar
0
İlk faction serverde claim bilmeyip koca kale yapmak sonra birinin gelip kaleyi yıkması :D
 
Moderatör tarafından düzenlendi:
Üst