Mineplex-Ban

DPXs

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Dün mineplexde team deathmatch oynarken oyunun ortasında ban yedim sebebi ise Regen+Force field hack halbuki canımı ordaki soup larla yeniliyordum ve force field ın ne olduğunu bile bilmiyorum anlayacağınız üzere haksız yere ban yediğimi düşünüyorum. Mineplex le ilgili bir kaç foruma baktım ama destek gibi bir kısım göremedim şikayetlerimi nerden iletebilirim.
 

Pr1sonsoul

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Ne demeye çalışıyorsun ben burda yardım isterken ?
Post kasma çabaları, neyse peki yetkili birine özel mesaj atamıyor musun ? aslında yetkilinin bakması uzun sürer, birde konu açsan ? Çünkü orada "Chickens needs to be nerfed" yazıyordu "istek ve şikayet" gibi :)
 

DPXs

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Edit Yapmadın O Yüzden Post Kasmay Devam...
Mesajlarını inceledim yazdığın mesajlardan kişiliğin hemen ortaya çıkıyor.Adam akıllı 2 cümleyi geçen mesajın yok bu arada.
Forum moderatörlerine vb mesaj attım geri döndüğünde boşuna yasaklanmış olamazsın nedeni orda yazan olmasa bile bir nedeni vardır gibisinden bir cevap verdi.
 

Pr1sonsoul

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Mesajlarını inceledim yazdığın mesajlardan kişiliğin hemen ortaya çıkıyor.Adam akıllı 2 cümleyi geçen mesajın yok bu arada.
Forum moderatörlerine vb mesaj attım geri döndüğünde boşuna yasaklanmış olamazsın nedeni orda yazan olmasa bile bir nedeni vardır gibisinden bir cevap verdi.
sanırım yasak bi' şey yapmışsın, muhtemelen hazır cevaptır.
 

DPXs

Demir Madencisi
En iyi cevaplar
0
Onu gerçi çok kez tekrar layıp 10.000 gem yapmıştım büyük ihtimalle fazla yararlandığımdandır.
 
Üst