merhaba beyler bugün bir şey dikkatimi çekti . skyblock oynarken mob farm yaptığımızda çalıştı superflatte yaptığımızda çalıştı.peki neden normal oynadığımız dünyada yani dağda falan çalışmıyor bu mob farm . ben mushroom islandda yaşıyorum ve mob farm yaptım bi slot bile oluşup düşmedi. acaba bu konu hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ? birde şu linkteki
mob farmı yapsam mushroom islandda çalışırmı? bilgi verirmisiniz ? teşekkürler