Yardım Modlu minecraft nasıl öğrenirim

BlackDragonTR

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
10
Merhaba arkadaşlar ben modlu minecraft öğrenmek istiyorum ve şu an technic launcher'da the 1.12.2 pack oynuyorum ancak ufak tefek modlar hariç ( waypoint minimap vs gibi ) mod bilmediğim için kafam karışıyor bana uygun mod paketi ( hazır olursa sevinirim tekkit gibi üşeniyorum tek tek mod indirmeye :D ) önerirmisiniz teşekkürler


Not:şöyle bir mod paketi istiyorum genellikle teknik üzerine olsun makinalar kurayım tabiri-caizse fabrika inşa edeyim :D
 


Jakinda

Blind Bandit
Mesajlar
563
En iyi cevaplar
7
Beğeniler
580
Puanları
1,310
Ruh hali
FTB Academy tam da istediğin şey üzerine kurulu. Görevlerle ve açıklamalarıyla çoğu bilinen ve önemli olan modları öğretiyor. Curseforge'da veya FTB launcherda bulabilirsin ama Curseforge'da artık updatelenmiyor. Onu bitirdikten sonra devamı niteliğinde FTB University'e bakabilirsin.
 

BlackDragonTR

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
10
FTB Academy tam da istediğin şey üzerine kurulu. Görevlerle ve açıklamalarıyla çoğu bilinen ve önemli olan modları öğretiyor. Curseforge'da veya FTB launcherda bulabilirsin ama Curseforge'da artık updatelenmiyor. Onu bitirdikten sonra devamı niteliğinde FTB University'e bakabilirsin.
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun deniyeceğim.
 

_Alecks_

Lapis Toplayıcısı
Mesajlar
1,030
En iyi cevaplar
2
Beğeniler
259
Puanları
750
Ruh hali
Merhaba arkadaşlar ben modlu minecraft öğrenmek istiyorum ve şu an technic launcher'da the 1.12.2 pack oynuyorum ancak ufak tefek modlar hariç ( waypoint minimap vs gibi ) mod bilmediğim için kafam karışıyor bana uygun mod paketi ( hazır olursa sevinirim tekkit gibi üşeniyorum tek tek mod indirmeye :D ) önerirmisiniz teşekkürler


Not:şöyle bir mod paketi istiyorum genellikle teknik üzerine olsun makinalar kurayım tabiri-caizse fabrika inşa edeyim :D
@YeQiu İle yaptığımız minimum 8 gb(Oyuna 4gb gerekiyor) bir paket var. Onu deneyebilirsin
SPD-5 Modpack.zip Modpack.zip?dl=0&file_subpath=%2FSPD-5+Modpack
Bir süre sonrada güncellemeyi düşünüyorum. Mekanism. Applied Energitcs... Galacticcraft... Immersive engineering gibi çok fazla teknolojik mod içermekte. Ha! Bide Güncellenen versiyonda birkaç mod silip Quest Book eklemeyi düşünüyorum. Uğraştırıcak... Fakat sonunda full bir paket yayınlamayı düşünüyorum. Tabikide ya Twitch (Curse forge?) yada Technic Launcher'e yayınlamayı düşünüyorum.
İstersen şuanki versionuyla oynayabilirsin. Nasıl kuracağın vb yazıyor. Teşekkürler!

-Quest Book vb Tam olarka ne zaman eklenir bilemiyorum. Mekanism ve Galactic'i biliyorum. Fakat Applied Energitcs ve Immersive'i bilmediğimden sorunlar çıkabilir. Şuanlık basic modları... Eğer sıkılmazsam ve YeQiu geri dönerse Onunla AP2 ve Immersive için de book ayarlamayı düşünüyorum. Böylece kitapla birlikte teknolojik şeyleri de öğrenmiş olucaksınız.
-Galactic Craft eklentisi olan Galaxy bilmemne... O mod kaldırılıcak... Yani bilgin olsun. Pakette çok fazla yer kaplıyor... Üstelik stabil bir mod deyil. Yani PC'N kötü veya 8gb ise... kaldırmanı öneririm.
-Tam olarak nasıl bilmiyorum ama bir yerden yardım alıp bazı modların orelerini devre dışı bırakmaya çalışıcam. Çünkü 4 teknoloji paketinin kendisine özel copperi var... Fakat hepsi birbiriyle anlaşmalı gibi diyelim. Ondan dolayı 2 modun copper vb orelerini devre dışı bırakıcam.

Teşekkürler! Umarım paketimizi denersin! Ha bide...
Sistem Gereksinimleri
GTX460(1gb) ve Intel Q9500 (4 çek. 2,86 Ghz) , 8 GB ram ve daha iyisi öneriyorum.
8 GB... 1.12.2 paketi olduğundan... Üstelik ağır modlar içerdiğinden 3.5 GB ve 4 gb arası ram harcıyor. Yüksek güç harcayan... Fakat güzel bir paket. Gelecekte kendim de mod yaparsam eklemeyi düşünüyorum birşeyler :)
Hadi bakalım ^^
 

BlackDragonTR

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
10
FTB Academy tam da istediğin şey üzerine kurulu. Görevlerle ve açıklamalarıyla çoğu bilinen ve önemli olan modları öğretiyor. Curseforge'da veya FTB launcherda bulabilirsin ama Curseforge'da artık updatelenmiyor. Onu bitirdikten sonra devamı niteliğinde FTB University'e bakabilirsin.
Dostum academy'i oynuyorum şu an ancak ftb launcher de bir University'e bakayım dedim hangi modlar varmış vs ftb launcher de FTB University yok kaldırıldımı acaba?
 

BlackDragonTR

Sudan Çıkmış
Mesajlar
6
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
10
@YeQiu İle yaptığımız minimum 8 gb(Oyuna 4gb gerekiyor) bir paket var. Onu deneyebilirsin
SPD-5 Modpack.zip Modpack.zip?dl=0&file_subpath=%2FSPD-5+Modpack
Bir süre sonrada güncellemeyi düşünüyorum. Mekanism. Applied Energitcs... Galacticcraft... Immersive engineering gibi çok fazla teknolojik mod içermekte. Ha! Bide Güncellenen versiyonda birkaç mod silip Quest Book eklemeyi düşünüyorum. Uğraştırıcak... Fakat sonunda full bir paket yayınlamayı düşünüyorum. Tabikide ya Twitch (Curse forge?) yada Technic Launcher'e yayınlamayı düşünüyorum.
İstersen şuanki versionuyla oynayabilirsin. Nasıl kuracağın vb yazıyor. Teşekkürler!

-Quest Book vb Tam olarka ne zaman eklenir bilemiyorum. Mekanism ve Galactic'i biliyorum. Fakat Applied Energitcs ve Immersive'i bilmediğimden sorunlar çıkabilir. Şuanlık basic modları... Eğer sıkılmazsam ve YeQiu geri dönerse Onunla AP2 ve Immersive için de book ayarlamayı düşünüyorum. Böylece kitapla birlikte teknolojik şeyleri de öğrenmiş olucaksınız.
-Galactic Craft eklentisi olan Galaxy bilmemne... O mod kaldırılıcak... Yani bilgin olsun. Pakette çok fazla yer kaplıyor... Üstelik stabil bir mod deyil. Yani PC'N kötü veya 8gb ise... kaldırmanı öneririm.
-Tam olarak nasıl bilmiyorum ama bir yerden yardım alıp bazı modların orelerini devre dışı bırakmaya çalışıcam. Çünkü 4 teknoloji paketinin kendisine özel copperi var... Fakat hepsi birbiriyle anlaşmalı gibi diyelim. Ondan dolayı 2 modun copper vb orelerini devre dışı bırakıcam.

Teşekkürler! Umarım paketimizi denersin! Ha bide...
Sistem Gereksinimleri
GTX460(1gb) ve Intel Q9500 (4 çek. 2,86 Ghz) , 8 GB ram ve daha iyisi öneriyorum.
8 GB... 1.12.2 paketi olduğundan... Üstelik ağır modlar içerdiğinden 3.5 GB ve 4 gb arası ram harcıyor. Yüksek güç harcayan... Fakat güzel bir paket. Gelecekte kendim de mod yaparsam eklemeyi düşünüyorum birşeyler :)
Hadi bakalım ^^
Modları öğreneyim deneyeceğim çok sağol
 

Üst