Modlu Multiplayer Sorunu

erener

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar, öncelikle gelip bu konuyu okuyan tüm kişilere teşşekkürümü lietiyorum. Benim sorunum çok enteresan , modlu bir server kurdum ve yaklaşık 200 mod vardı, hamaci ile balanabiliyordum ve oyuna girince Not Enough İtems'da bir şey gözükmüyordu ve creative geçip elime modun bir bloğunu alıp yere koyunca blok kayboluyor ve inventorymden siliniyordu, Hala bu sorunu çözemedim yardımcı olabilecek biri var mıdır ?
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Arkadaşlar, öncelikle gelip bu konuyu okuyan tüm kişilere teşşekkürümü lietiyorum. Benim sorunum çok enteresan , modlu bir server kurdum ve yaklaşık 200 mod vardı, hamaci ile balanabiliyordum ve oyuna girince Not Enough İtems'da bir şey gözükmüyordu ve creative geçip elime modun bir bloğunu alıp yere koyunca blok kayboluyor ve inventorymden siliniyordu, Hala bu sorunu çözemedim yardımcı olabilecek biri var mıdır ?
Mod çakışması olabilir

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

erener

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Yok modlar çakışmıyor ve düzgünce açılıyor single oynuyabiliyorum ama hamacili serverda blokları koyduüumda blok kaybolup item inventorymden gidiyo
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Saçma olcak o zaman portlu aç

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Hamachi olmadan kasma sorunlarını falan götüruyor belki oda düzelir

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

erener

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
bukkit'i mi diyorsun ; ben arkadaşımla (landan değil) modlu oynamak istiyorum napmalıyım
 

AkanCe

Lapis Toplayıcısı
En iyi cevaplar
0
Nitrado modlu server aç

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 

erener

Sudan Çıkmış
En iyi cevaplar
0
Nasıl yaparım onu paralı mı[DOUBLEPOST=1431701564,1431615987][/DOUBLEPOST]Arkadaşlar lütfen yardımcı olun![DOUBLEPOST=1432381368][/DOUBLEPOST]Arkadaşlar haftalar oldu yardım eder misiniz?
 

Raptork

Kömür Madencisi
En iyi cevaplar
0
Büyük ihtimal modlu server yerine normal minecraft serverini açıyorsun.Forgelu olan serveri açmalısın.Fakat o 200 modun configlerini ayarlaman ve servere uyumlu olup olmadığına bakman gerekir.
 
Üst