AdaletTim99
Marangoz
- En iyi cevaplar
- 0
Parti var ozaman.
bizim burdan 10dkevine gidiyorum şu an
Çayı koydum, bekliyorumevine gidiyorum şu an
Ne deseniz haklısınız, boş bir anıma denk geldi :/Hoşgeldin Ben de Forumun Kurtuyum Bildiğiniz Bazı Olaylardan Dolayı Profil Fotomu Değiştirdim İlerde Görürsün Neyse Kurallara Bakmayı Unutma + Niye Apartman Numarana Kadar Söyledin Acaba Burada Ne Kadar İyi İnsan Varsada O Kadar da Kötü Niyetli İnsanlar Var ?
o animenin adı ne?Bi ara senin adın Maya değil miydi ya ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ara bul söylemem ;( fazla basit bi öğrenme yolu varhoşgeldin
o animenin adı ne?
ppyi arat googledanAra bul söylemem ;( fazla basit bi öğrenme yolu var
Sent from my iPhone using Tapatalk
bulamadım :cppyi arat googledan
Bazen Maya oluyorum, bazen de Roxan. Fakat sen bana Hasansu diyebilirsinBi ara senin adın Maya değil miydi ya ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bağcılar'da hayat var evet, yakın zamanda kendi devletimizi kuracağız!İrem sana bir sorum var .