Nasıl bir Server istersiniz ?

Axel102

Hayalet Avcısı
En iyi cevaplar
6
Bence RPG ( Rol Yapma ) Sunucusu açmalısın. Çok tutuyor ve çok Eğlenceli. Böyle tarzda bir sunucu açmak istiyorsan, Npclerle takas, Arenada savaşlar, Tapınaklar, Berirli seviyeye ait dünyalara gidip mob öldürme, Ölünce eşya gitmeme, Kod ile repair atabilme, gibi şeyler yap bence. Serverin çok tutar söyliyeyim.
Dediğin sunucunun aynısı bende var ve hiç tutmadı :D
 

DellBoyM

Altın Madencisi
En iyi cevaplar
0
Faction olsun boss mobarena minigames(parkur spleef tdm) olsun lapis olmasın


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Sherien

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
merak etmeyin arastirma yaptim Fakat farkli konu açmak istedim...
(ben anlamiyorum valla insanlarin birbirini ezme haksiz çikarma isteklerini...)
Amaç ezme mi sence? Burada forumu kullanın diye yazıyoruz.. Az araştırdım yaz bari başa ondan konu açtım yaz.. Her şeyi de yanlış anlamada Türklerde ünlü..
 

djyee

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Amaç ezme mi sence? Burada forumu kullanın diye yazıyoruz.. Az araştırdım yaz bari başa ondan konu açtım yaz.. Her şeyi de yanlış anlamada Türklerde ünlü..
Biraz daha nazik bir dil kullansay diniz ben böyle bir dil kullanmazdim resmen o cumlenizle ezdiniz geçtiniz madem amaciniz ezmek değil o zaman daha tatlibir dille Keşke forumu Araştirsaydiniz bunun gibi konular var diye bilirdiniz ama siz naptiniz direk cevabi sert çene yapiştirdiniz e bu yorumunuzada böyle cevap verilir eyer başkalarindan iyi tavir bekliyorsaniz önce siz o tavri sergilemelisiniz iyi forumlar...
 

Sherien

Elmas Madencisi
En iyi cevaplar
0
Daha kaç kişinin yanlış konu açtığını görsen artık yaz yaz mecburen sert bir dille yazmaya başlıyorum.. İlk kibar olarak yazmıştım ama bana söylenmeyen hakaret yok birde "sanane" denen tabir var (bu lafı diyen nasıl bir düşünce sistemi varsa çözemedim).. Monotonlaşmaktan öyle yazıyorum eğer sorun olduysa.. Kusura bakma..
 

KaanU1938

Obsidyen Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence bir hub server aç.İçinde faction,survival,minigames,minez ,Bizim sunucularımızda bulunmayan oyunlar(bkz. Cranked,C&I),Hunger games,creative,role play vb.Bulundursun.Çok tutuyor ancak bir şey daha,(reklam olacak k.bakmayın) Sonoyuncu varken 100-120 kişi olur en fazla.
 

djyee

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
Bence bir hub server aç.İçinde faction,survival,minigames,minez ,Bizim sunucularımızda bulunmayan oyunlar(bkz. Cranked,C&I),Hunger games,creative,role play vb.Bulundursun.Çok tutuyor ancak bir şey daha,(reklam olacak k.bakmayın) Sonoyuncu varken 100-120 kişi olur en fazla.
Hub sunucusu gecen sene açtik fakat dediğiniz gibi sonoyuncu gibi bir server olunca imkansiz gibi birsey tutulmasi :)
 
Üst