Ne yapmalıyım sizce :l

S

Switcher

Ziyaretçi
Çok yapacak şeyim var hangisini yapsam , hangisini yapmasam , ne yapsam hiçbir şey bilmiyorum.


Skript olarak bir projem var bi yandan onu yapıyorum.
Okullar açılcak , beni buralarda 5% ihtimalle göreceksiniz .s
Çoğu izleyeceğim filmim var.
Anime bleach izliyorum movieleri kaldı onlarımı izlemeliyim.
Bilgisayarda tek minecraft var , cengizhan 2 yükleyip ondamı biraz takılmalıyım.
Bilgisayarı bi gözdenmi geçiriyim (Temizlik , virüs temizliği , boş dosyalar vb.)
Forumdamı takıliyim daha çok şey var bunları sayabildim

Sizce hangisi yapiyim veya yapmiyim ? :(
 
Son düzenleme:

MeapBoy

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0
C2 Yükleme onda zaten 2 saatte 70 level olduğum için Sıkıcı Olduğunu Düşünüyorum.Senin Gibi Bende Okullar Açılınca Buralarda Çok Az olucam Belki Hiç Olmam.C2 Yerine steam İndir Ordan Unturned yada İnternette verilen Rus Keylerle
Linki görebilmek için üye olmanız gerekiyor. Giriş yap veya üye ol.
istersen satın al oyna.Açıkcası Tavsiyem Bu :D

-------------------------------------
İsdanbul Hojdir amma benana
 

Centeglassered

Kızıltaş Madencisi
En iyi cevaplar
0

Jacops

Bedrock Kaşifi
En iyi cevaplar
0
Okullar açılana kadar istediğini yap.
okullar açılınca burayı bırak okumuş biri ol.
 
Üst